شرایط سرمایه گذاری در کانادا ، بررسی و تحلیل آن

شرایط سرمایه گذاری در کانادا ، بررسی و تحلیل آن

شرایط سرمایه گذاری در کانادا ، اصول و قواعد سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در این مقاله علمی مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد.

  • شرایط سرمایه گذاری در کانادا چگونه است؟
  • انواع سرمایه گذاری در کانادا چیست؟
  • کمترین مبلغ برای سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟
  • روش های سرمایه گذاری در کانادا به چه صورت است؟
  • چه فرصت هایی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد؟
  • بهترین سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟
  • اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری چه شرایطی دارد؟
  • در چه صورت شما میتوانید از طریق شرایط سرمایه گذاری در کانادا به اقامت برسید؟

شما با مطالعه این مقاله به پاسخ سوالات مذکور دست یافته و به دیدگاه و نقطه نظر مناسبی از شرایط و فرصتهای سرمایه گذاری در کانادا خواهید رسید.

سرمایه گذاری در کانادا  یک ایده اقتصادی میتکرانه ،تمیز و همه جانبه است که پلن ها و شرایط آن توسط دولت فدرال کانادا ، استان مورد نظر چه بصورت موقت و آزمایشی و چه بصورت دائمی یا پایه ای به متاقضیان آن در سراسر دنیا اعلام می شود. دولت کانادا برای متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا تمام تلاش خود را میکند که بهترین و امن ترین شرایط را برای سرمایه گذاری در کانادا ایجاد کند. معمولا سرمایه گذاری در کانادا از طریق وزارت امور خارجه ،شرکت های توسعه و تجارت کانادا به متقاضی سرمایه گذاری در کانادا بر اساس اطلاعات فراوانی که در مورد کسب و کار در کانادا را دارند ،ارائه می شود.

در این مقاله سعی بر آن شده انواع سرمایه گذاری در کانادا و شرایط سرمایه گذاری در کانادا را برای شما شرح دهیم اگر میخواهید در مورد شرایط سرمایه گذاری در کانادا و همچنین روش اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری را مطلع شودی، اکیدا پیشنهاد می شود این مقاله را که توسط کارشناسان حقوقی و مهاجرتی موسسه ویژن به نگارش درآمده است را مطالعه کنید،

  • شرایط عمومی سرمایه گذاری در کانادا
  • شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰
  • برنامه ها و پلن های دولت کانادا در خصوص سرمایه گذاری خارجی
  • علل و شرایط سرمایه گذاری در کانادا
  • شرایط سرمایه گذاری در کانادا و اقدامات دولت برای افزایش یا محدود کردن FDI (سرمایه گذاری مستقیم خارجی)
  • مراحل و شرایط سرمایه گذاری در کانادا
  • مزایا و شرایط سرمایه گذاری در کانادا
  • انواع راه ها و شرایط سرمایه گذاری در کانادا
  • فرصتهای سرمایه گذاری در کانادا
  • سخن پایانی و نتیجه گیری در خصوص شرایط سرمایه گذاری در کانادا

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره  شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنید.

شرایط عمومی سرمایه گذاری در کانادا

کانادا کشوری پهناور ، کم جمعیت و پر از نعمت های خدادادی و منابع غنی طبیعی و انسانی است که دولت فدرال این کشور برنامه های بلند مدت و ویژه ای برای پیشرفت این کشور بر پایه و زیر ساخت های مناسب دارد. زیر ساخت های صنعتی ایده آل و اقتصاد رو به رشد این کشور موجب شده است تا متقاضیان زیادی از ایران و سراسر جهان به فکر مهاجرت به این کشور از طرق مختلف کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری باشند.

در این مقاله به طور ویژه مبحث مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری بررسی و تحلیل می شود. اولین قدم برای سرمایه گذاری در یک کشور خارجی بررسی میزان امنیت سرمایه گذاری و مقدار ریسک از دست رفتن سرمایه است. همانطور که گفته شد دولت کانادا شرایط امنی را برای متقاضیان بین المللی سرمایه گذاری در این کشور پدید آورده است. در اقتصاد جهانی شاخصه ای به نام نرخ مصادره اموال یا Expropriation Risk وجود دارد که خطر سلب مالکیت سرمایه را از سرمایه دار خارجی توسط دولت یک کشور نشان میدهد. نرخ سلب مالکیت در این شاخصه در بازه عددی ۱ تا ۷  تعریف می شود. ( ۱ نشاندهنده کمترین میزان ریسک و ۷ بیانگر Maximum میزان خطر سرمایه گذاری در یک کشور است ).

برای کشور کانادا ریسک مصادره اموال مطابق آمار بانک جهانی برابر یک است که به معنی کمترین ریسک از دست رفتن سرمایه و مصادره اموال توسط دولت و بیشترین میزان امنیت سرمایه گذاری است.

آمار و اطلاعات از بانک جهانی و منابع معتبر نشان دهنده این است که شرایط عمومی سرمایه گذاری در کانادا عالی است و کانادا یکی از امن ترین کشور ها برای سرمایه گذاری خارجی است.

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰

برنامه سرمایه گذاری مهاجران استان کبک برای تاجران یا مدیران به مهاجران کانادا فرصت می دهد تا پس از ۲۴ تا ۳۶ ماه بتوانند اقامت دائم بگیرند.

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰

با توجه به این که هیچ محدودیت سنی و شرط تسلط به زبان یا ارائه مدرک تحصیلی وجود ندارد، این برنامه سرمایه گذاری بسیار محبوب است و بهترین گزینه برای تاجران و بازرگانانی است که علاقمند به سرمایه گذاری در یک کشور انگلیسی زبان نظیر کانادا هستند. گفتنی است که مطابق شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای استان کبک تنها ۵۷۰ متقاضی در هر سال پذیرفته می شوند و درخواست ها باید قبل از ماه ژوئن ثبت شوند.

واجدین شرایط برای سرمایه گذاری مهاجرتی در استان کبک و دریافت ویزای کارفرمای کانادا در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ، باید تمام شرایط زیر را داشته باشند:

  • متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی (و همسرش) باید حداقل مبلغ ۱۶۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه شخصی داشته باشد.
  • متقاضی  شرایط سرمایه گذاری در کانادا مهاجرتی باید حداقل به مدت دو سال سهامدار یک شرکت خصوصی بوده باشد. اگر متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی شرکت مختص خود نداشته باشد، باید حداقل ۲ سال تجربه مدیریت به عنوان یک کارمند حقوق بگیر در یک شرکت معتبر داشته باشد.
  • متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی باید مبلغ ۲۴۰ هزار دلار کانادا شامل تمام هزینه های کارگزاری دولتی، و مبلغ ۸۰۰ هزار دلار کانادا به عنوان ودیعه OR برای مدت ۵٫۵ سال بدون دریافت سود سرمایه گذاری کند. هر دو گزینه در قرارداد مهاجرتی ذکر می شود.
  • پرداخت یکجای ۲۴۰ هزرا دلار کانادا (گزینه انتخابی توسط ۹۵ درصد از سرمایه گذاران مهاجر)

اکثر متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا ، تمایل ندارند که تمام دارایی خود را سرمایه گذاری کنند و یا نمی توانند مبلغ ۸۰۰ هزار دلار کانادا را در یک دوره ۶۰ روزه به ودیعه بگذارند. به منظور رفع این مشکل، شرکت کارگزاری استان کبک، تأمین مبلغ ۲۴۰ هزار دلار کانادا را به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند. به این شرط که پرداخت این مبلغ با افزایش سود و پرداخت سود به سرمایه گذار همراه نخواهد بود. این مسئله در توافقنامه مهاجرتی ذکر می شود.

ثبت شرکت در کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کبک

برنامه ها و پلن های دولت کانادا در خصوص سرمایه گذاری خارجی

گزینه سرمایه گذاری ۸۰۰ هزار دلاری بدون تعیین مدت سرمایه گذاری توسط دولت کبک صادر می شود. بخشی از منافع حاصل از این نوع سرمایه گذاری یا گزینه سرمایه گذاری ۲۴۰ هزار دلاری برای پرداخت به واسطه های مالی مانند شرکت های کارگزاری استفاده می شود. باقی مانده سود حاصل از سرمایه گذاری به شرکت های محلی کوچک به شکل وام های بدون بهره برای حمایت از پناهندگان و دیگر برنامه های مهاجرتی اختصاص می یابد که برای جامعه کانادا سودآور است.

با انجام این کار، سرمایه گذاران مهاجر به توسعه اقتصادی کانادا کمک می کنند که به طور غیر مستقیم در ایجاد اشتغال در استان کبک و کانادا تاثیرگذار است.

در عوض، کانادا و استان کبک به شما فرصتی برای دریافت اقامت دائم کانادا می دهد، بدون این که تمام شرایط لازم در سایر برنامه های مهاجرتی را داشته باشید. این گزینه بهترین نوع سرمایه گذاری برای شما و خانواده شما است.

سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مزایا و معایب سرمایه گذاری در کانادا

نکات مثبت سرمایه گذاری در کانادا

مزایای اصلی  شرایط سرمایه گذاری در کانادا شامل نیروی کار متخصص، محیط کاری منظم و دسترسی مستقیم به بازارهای این کشور و بازارهای جهانی است. این کشور دارای یکی از پویا ترین اقتصادها در جهان است که بازاری بالغ بر ۳۰ میلیون مصرف کننده دارد و دارای زیرساخت های پیچیده و همچنین شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته است.

 

نقاط ضعف سرمایه گذاری در کانادا

نقاط ضعف کانادا شامل وابستگی بیش از حد به ایالات متحده و سیستم مالی است که عمده تلاش آن در جهت رفع بحران مالی جهانی است.

سرمایه گذاری در کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا و اقدامات دولت برای افزایش یا محدود کردن FDI (سرمایه گذاری مستقیم خارجی)

در کانادا میزان مالیات دریافتی از شرکت ها اندک است. مجموع هزینه های مالیات تجاری به مراتب در میان کشورهای عضور G7 (46 درصد کمتر از ایالات متحده) پایین ترین است.

علاوه بر این، کانادا یک محیط تحقیق و توسعه رقابتی ارائه می دهد، که کمترین هزینه ها را در میان کشورهای عضو G7 برای بخش های تحقیق و توسعه دارد (۱۵٫۸ درصد هزینه کمتر از ایالات متحده).

در سال ۲۰۱۵، مقررات سرمایه گذاری کانادا اصلاح شد، که بر این اساس نحوه ارزیابی ارزش خرید شرکت های کانادایی برای خرید یا فروش توسط سرمایه گذاران خصوصی از کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی تغییر کرد و به تدریج موجب بازنگری در قانون شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای خرید شرکت ها توسط سرمایه گذاران خارجی بخش خصوصی خواهد شد.

مراحل و شرایط سرمایه گذاری در کانادا

برای سرمایه گذاری در کانادا دولت این کشور خدماتی را در دسترس متقاضی سرمایه گذاری در کانادا ایجاد کرده که به شرح ذیل می باشد:

  • سرمایه گذاری در کانادا را میتوان با بدست آوردن اطلاعات بازار استراتژیک در بخش های خاص در زمینه بازار کانادایی و آمریکای شمالی شروع کرد.
  • مراجعه و تماس با انجمن های بخش خصوصی و حرفه ای مانند بانک ،وکلا،شرکت های حسابداری و … یکی دیگر از راههای سرمایه گذاری در کانادا می باشد.
  • اطلاعات و مشاوره در مورد نحوه سرمایه گذاری در کانادا و راه اندازی یک کسب و کار در کانادا از قبیل مالیات ،مشوق های تحقیق و توسعه ،مقررات و برنامه های مالی و غیر مالی برای بخش صنعت .
  • کمک در توسعه کسب و کار برای تصمیم گیری در سرمایه گذاری در کانادا.
  • ارائه اوراق ارضی برای سرمایه گذاری در کانادا.

 

مزایا و شرایط سرمایه گذاری در کانادا

به متقاضی سرمایه گذاری در کانادا شرکت های پر جنب و جوش در سراسر کانادا کمک می کنند تا در سرمایه گذاری در کانادا رشد کنند و موفق شوند .کانادا ارائه دهنده یک زندگی با کیفیت برای متقاضی سرمایه گذاری در کانادا را ایجاد می کند و رتبه اول در جهان را بر اساس قیمت گذاری ،بازار کار ،روابط خانوادگی ،برابری درآمد ،ثبات سیاسی ،ایمنی و سیستم های بهداشتی و آموزشی خوبی را در اختیار دارد و همچنین :

  • بخش های قوی جغرافیایی مانند : هوا فضا ،بیومدیک ،رسانه های دیجیتال ،کشاورزی ،صنعت خودرو ،ارتباطات ،نفت و گاز و …
  • دارای یکی از سالمترین سیستم های بانک در جهان برای اعتماد کردن سرمایه گذاری در کانادا .
  • دارای نیروی انسانی خلاق و کارآفرین .
  • نرخ مالیات پایین قانونی برای متقاضی سرمایه گذاری در کانادا .

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در کانادا دسترسی ترجیحی از طریق ۱۴ توافقنامه تجاری را به ۵۱ کشور با تقریبا مبلغ ۵/۱ میلیارد مصرف کننده با تولید ناخالص ملی ترکیبی ۳/۴۹ تریلیون دلار کمک می دهد .

انواع راه ها و شرایط سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا میتواند در یکی از بخش های ذیل صورت گیرد :

ابتکار و نوآوری با همکاری صنعت ، دانشگاهی ، دولتی و غیر دولتی به منظور سرمایه گذاری در کانادا و رشد تخصصی در علوم اقیانوس ، هوش مصنوعی ، تولید پیشرفته صنعت پروتئین و… صورت گیرد .همچنین در بخش سرمایه گذاری در کانادا ،کانادا دارای بیش از ۱۲۰ انکوباتور راه اندازی و شتاب دهنده های حمایت از اکو سیستم های پویا در سراسر کانادا است .

سرمایه گذاری در کانادا از طریق:

بطور مختصر چند روش از روش های متنوع سرمایه گذاری در کانادا را با هم بررسی میکنیم :

یکی از مزیت هایی که متقاضی سرمایه گذاری در کانادا را به آن می تواند متکی باشد عبارتند از پایه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی که این بخش بزرگترین بخش تولیدات در کشور کانادا می باشد . این تولید بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار برای تولید ناخالص داخلی کانادا است .برای سرمایه گذاری در کانادا در این قسمت بهتر است بدانید که تعداد ۳/۲ میلیون نفر در این بخش کار میکنند که صادرات تقریبا ۵۶ میلیارد دلاری و واردات ۵/۴۴ میلیارد دلاری در محصولات است و یکی از عوامل پیشرو در نوآوری و رشد جهانی است .

مزایای سرمایه گذاری در کانادا از این روش طبق گفته kmpg Alternative Competitive 2016 موسسات تولید مواد غذایی در کانادا معمولا از صرفه جویی ۲/۳۲ درصدی در کل هزینه های کار نسبت به همتایان خود در ایالات متحده استفاده می کنند .

همچنین مزایایی برای سرمایه گذاری در کانادا در این زمینه بهتر است بدانید :

  • کانادا دارای مقدار زیادی از منابع طبیعی از جمله آب شیرین و حیات گیاهان ،حیوانات و جانوران متنوع است .
  • ارائه مواد اولیه ضروری به سرمایه گذاران در کانادا و تولید کنندگان به طور مداوم و با ثبات در داخل کشور کانادا و ارائه محصولات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا.
  • سیستم های بازرسی قانونی و بازرسی مواد غذایی در کانادا ،استانداردهای جهانی را تامین میکند . به این معنی که محصولات ایمن ،مغزی و با بالاترین کیفیت می باشد .

فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

علاوه بر سرمایه گذاری ۸۰۰ هزار دلاری در استان کبک می توان به دو فرصت سرمایه گذاری بسیار مناسب ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار دلاری استان بریتیش کلمبیا اشاره کرد:

شرایط و فرصت کارآفرینی ۱۰۰ هزار دلاری در استان بریتش کلمبیای کانادا

این برنامه که به Regional Pilot نیز شناخته می شود بصورت آزمایشی برای مناطق ، جوامع یا Community های کم جمعیت طراحی شده است. برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا بصورت آزمایشی در کنار برنامه پایه ای یا Base Category که از قبل وجود داشت از سال ۲۰۱۹ شروع به دریافت Application کرده است و مختص یکسری Community ها یا جوامع مشخصی است که از سمت دولت مشخص شده اند و جمعیت این جوامع زیر ۷۵ هزار نفر بوده و در فاصله مشخصی از شهرها و جوامع بزرگ استان بریتیش کلمبیا واقع شده اند.

شما باید نشان دهید بیزینسی که قصد دارید راه اندازی نمایید در یکی از این جوامع خواهد بود و به شکوفایی اقتصادی و رشد آن جامعه (‌منطقه ) کمک شایان توجهی نماید.

یک سری نیازمندی های اولیه وجود دارد برای اشخاصی که قصد دارند برای روش آزمایشی سرمایه گذاری در کانادا (‌ کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا ) اقدام کنند. باید این نیازمندی ( پیشنیاز ) های اولیه را داشته باشند تا واجد الشرایط این برنامه شده و برای آن اقدام نمایند:

۱ . میزان سرمایه گذاری

شما باید نشان دهید که حداقل ۱۰۰ هزار دلار کانادا را در بیزنیس و Community مورد نظر سرمایه گذاری می نمایید.

۲ . میزان دارایی و تمکن مالی

همچنین می بایست اثبات کنید که میزان دارایی شما ۳۰۰ هزار دلار کانادا می باشد که می تواند شامل املاک و مستغلات شما + پولی که در حساب بانکی دارید + سهام یا اوراق قرضه و … باشد.

۳ . سابقه کاری

از جمله موارد دیگر در بحث شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای کارآفرینی آزمایشی در استان بریتیش کلمبیا این است که باید نشان دهید در ۵ سال گذشته به مدت ۳ سال صاحب یک بیزینس بوده اید و آن را مدیریت کرده اید

یا اینکه

در ۵ سال گذشته حداقل به مدت ۴ سال مدیریت سطح بالا یا Senior Management داشته اید به این معنی که در کاری که در آن سمت مدیریتی داشته اید، تصمیمات کلان مدیریتی اتخاذ می کردید ( مثلا مدیر عامل یا عضو هیئت مدیره بوده اید )

۴ . میزان تحصیلات

از دیگر شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای برنامه آزمایشی کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا این است که اثبات کنید علاوه بر مدرک دیپلم تحصیلات دانشگاهی داشته اید.

حداقل مدرکی که می توانید نشان دهید مدرک کاردانی است. مدارک تحصیلی لیسانس ، کارشناسی ارشد یا دکترا نیز هر یک امتیاز خاص خود را دارا بوده و شانس شما را برای Qualified شدن در بین سایر متقاضیان این برنامه از سر تا سر جهان بالا تر ببرد.

نکته بسیار مهم

در مورد شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای برنامه آزمایشی کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا این است که :

اگر ثابت کنید که در ۵ سال گذشته به مدت ۳ سال صاحب ۱۰۰٪ یک کسب و کار بوده اید و تمامی سهام و مالکیت یک کسب و کار بطور اختصاصی از آن شما بوده است، حتی اگر تحصیلات دانشگاهی نداشته باشید ممکن است بتوانید کماکان برای این برنامه اقدام نمایید.

لذا می توان برای متقاضیانی که مدارک تحصیلی و دانشگاهی نداشته باشند نیز به جهت برنامه کارآفرینی ۱۰۰ هزار دلاری استان بریتیش کلمبیا اقدام کرد

۵ . داشتن مدرک زبان

شما باید نشان دهید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه را در حد CLB 4 اشراف دارید که معادل آیلتس آن نمره پایینی بوده و بسیاری از افراد می توانند به سادگی موفق به کسب این نمره زبان شوند. ( با یک یا دو ماه مطالعه زبان می توان به این مهم دست یافت )

۶ . استخدام یک شهروند کانادایی در بیزینس خود

همچنین باید نشان دهید که در آینده حداقل یک شهروند ( Citizenship ) یا مقیم دائم کانادا ( Permanent Resident ) را در کسب و کار خود استخدام خواهید کرد.

همچنین به این نیاز دارید که یک بازدید از آن Community که قصد دارید بیزینس خود را در آن راه اندازی کنید داشته باشید که این امر مستلزم دریافت دعوتنامه خواهد بود.

این برنامه بر اساس امتیازبندی PBS میباشد و  مطابق پروفایلی که می سازید و مدارکی که ارائه می دهید انجام می شود.

 

شرایط و فرصت کارآفرینی ۲۰۰ هزار دلاری در استان بریتش کلمبیای کانادا

از دیگر فرصت های سرمایه گذاری در کانادا برنامه کارآفرینی پایه ای Base Category‌ است که توسط دولت فدرال کانادا طراحی شده است. شما برای شرکت در این برنامه باید نشان دهید که می خواهید ۲۰۰ هزار دلار کانادا برای راه اندازی کسب و کار خود در استان بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری کنید. از مزایای این طرح این است که مجبور به سرمایه گذاری در جوامع کم جمعیت و دور از شهرهای بززگ نیستید. برای آگاهی کافی از شرایط سرمایه گذاری در کانادا برای برنامه ۲۰۰ هزاری استان بریتیش کلمبیا بهره ببرید.

دیگر فرصت های سرمایه گذاری در کانادا و شرایط آنها در ایالت های مختلف

استان

محدوده شهر

مبلغ

سابقه کاری

مدرک تحصیلی

سن

آنتاریو

(مرکز اوتابا)

داخل تورنتو ۸۰۰ $ (دارایی)
۶۰۰ $ (سرمابه گذاری)
۲ سال در ۵ سال گذشته سابقه مدیریت داشته باشد امتیاز دارد اما اجبار نیست سن مشخصی تعیین نشده است
خارج تورنتو ۴۰۰ $ (دارایی)
۲۰۰ $ (سرمایه گذاری)
۲ سال در ۵ سال گذشته سابقه مدیریت داشته باشد امتیاز دارد اما اجبار نیست

بریتیش کلمبیا

(مرکز ویکتوریا)

بدون محدودیت در شهر ۶۰۰ $ (دارایی)
۲۰۰ $ (سرمایه گذاری)
۳ سال مالکیت بیزینش
یا
۴ سال سابقه مدیریت
(در ۱۰ سال گذشته)
حداقل کاردانی(اگر نشان دهد که ۱۰۰% مالکیت بیزینس را داراست، دیپلم هم اوکی است) تا ۶۴ سال امتیاز دارد
شهرهای خیلی کوچک کم حمعیت ۳۰۰ $ (دارایی)
۱۰۰ $ (سرمایه گذاری)
۳ سال مالکیت بیزینش
یا
۴ سال سابقه مدیریت
(در ۵ سال گذشته)

نیوبرانزویک

شمال کانادا ۶۰۰ $ (دارایی)
۳۰۰ $ (نقد)
۲۵۰ $ (سرمایه گذاری)
۱۰۰ $ (پیش پرداخت به دولت)
۳ سال مالکیت بیزینش
یا سابقه مدیریت
(در ۵ سال گذشته)
حداقل کاردانی ۳۵ تا ۵۰ سال بیشترین امتیاز

پرسش و پاسخ متداول در خصوص شرایط سرمایه گذاری در کانادا

✅ آیا کانادا کشوری امن برای سرمایه گذاری خارجی است؟

شاخص ها واستاندارهای سرمایه گذاری کانادا حکایت از نرخ بالای کنترل فساد و همین طور نرخ کم مصادره اموال و میزان تورم دارد. این شاخص ها می توانند اینده روشن و مطمئن سرمایه گذاری در کانادا را برای شما ترسیم نمایند.

✅ انواع راههای سرمایه گذاری در کشور کانادا کدامند؟

به منظور سرمایه گذاری در کانادا می توانید از راه های مختلفی هم چون ثبت شرکت، خرید سهام، خرید ملک، کارآفرینی، استارت آپ و …. اقدام نمایید.

✅ چگونه می توان ویزای سرمایه گذاری در کانادا را دریافت کرد؟

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در کانادا باید از طریق یکی از روش های سرمایه گذاری این کشور همچون کارافرینی اقدام به سرمایه گذاری و درامدزایی در این کشور نمایید.

✅ چه فرصتهایی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد؟

از آنجا که کانادا یکی از وسیع ترین کشورها بوده و چندین ایالت مختلف را شامل می شود و هر یک از ایالت ها نیز قوانین حقوقی مربوط به خود را دارد فرصتهای سرمایه گذاری در کانادا متنوع و با حداقل سرمایه مورد نیاز متفاوتی وجود دارد.

✅ چه شرایطی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد؟

کانادا از جمله کشورهای مهاجرپذیری است که بستر مناسبی را برای مهاجرین به منظور سرمایه گذاری در نظر گرفته است. شما با مطالعه این مقاله بیشتر با شرایط سرمایه گذاری در کانادا آشنا خواهید شد.

✅ آیا داشتن سابقه کار مدیریتی برای سرمایه گذاری در کانادا الزامی است؟

در اکثر روش های کارافرینی واخذ اقامت کانادا باید نشان دهید که در زمینه مورد نظر حداقل چندین سال سابقه مدیریتی رده بالا داشته اید و یا خود صاحب یک بیزنس بوده اید.

✅ شرایط سنی سرمایه گذاری در ایالات مختلف کانادا چگونه است؟

از جمله مواردی که برای سرمایه گذاری در کانادا دارای امتیاز بندی است شرایط سنی است که در هر یک از ایالت ها امتیازبندی جداگانه ای دارد.

✅ حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟

شما برای سرمایه گذاری در کانادا نمیتوانید با کمترین میزان سرمایه نیز اقدام به سرمایه گذاری نمایید اما در صورتی که قصد اخذ اقامت از این راه را دارید حداقل میزان سرمایه گذاری شما باید ۱۰۰٫۰۰۰ دلار باشد.

✅ شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری چیست؟

هر یک از برنامه های سرمایه گذاری کانادا شرایط متفاوتی را برای مهاجرین فراهم می کند. در برخی روش ها از ابتدا قادر به اخذ اقامت دائم خواهید بود و در برخی دیگر در ابتدا یک ویزای کار دریافت می نمایید.

✅ آیا با اخذ ویزای استارت آپ کانادا می توان به اقامت این کشور دست یافت؟

یکی از راه های اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای استارت اپ این کشور می باشد.

مهاجرت به اروپا یا کانادا
اقامت دائم کانادا
نتیجه گیری کلی در مورد شرایط سرمایه گذاری در کانادا

برای سرمایه گذاری در کانادا علاوه بر ۳ فرصت سرمایه گذاری ذکر شده ، فرصت های متعدد دیگر در ایالات و استان های دیگر این کشور وجود داردکه مطمئنا میتواند بستری امن با درآمدی بالا را برای متقاضی سرمایه گذاری در کشور کانادا ایجاد کند. که برای شما سروران عزیز که میخواهید از روش سرمایه گذاری در کانادا مهاجرت کنید ،موسسه ویژن این راه را به شما پیشنهاد می دهد زیرا همانطور که گفته شد از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا میتوانید به درآمدی بالا و امنیتی بی نظیر دست یابید .جهت برطرف شدن هرگونه سوالی درمورد سرمایه گذاری درکشور کانادا میتوانید با ما (موسسه حقوقی ملک پور ) تماس بگیرید. شما دوست عزیز اگر سؤالی در زمینه شرایط سرمایه گذاری در کشور کانادا دارید و میخواهید انواع سرمایه گذاری در کانادا را بشناسید با ما ،در موسسه ویژن و زیر نظر مستقیم آقای دکتر میره جینی  حقوق دان بین الملل  تماس گرفته و از مشاوره تلفنی ما در خصوص شرایط سرمایه گذاری در کانادا بهره ببرید مشاوران و حقوقدانان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما هموطنان عزیز در رابطه با شرایط سرمایه گذاری در کانادا میباشند.همچنین در صورت هر گونه سوال می توانید آن را در بخش دیدگاههای همین مقاله یا در انجمن پرسش و پاسخ مهاجرتی این سایت مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ متقن دست یابید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید