سرمایه گذاری در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

سرمایه گذاری در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

سرمایه گذاری در نیوزلند، راه های سرمایه گذاری در کشور نیوزلند و شرایط مهاجرت و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار می گیرد، سرمایه گذاری در نیوزلند و کسب اقامت آن از طرق مختلفی انجام می گردد، تلاش ما برآن است تا شما را با کلیه شرایط سرمایه گذاری در کشور نیوزلند آشنا کنیم. اصولا سرمایه گذاری یک پروسه حقوقی می باشد که ریسک های مخصوص به خود را دارا است، بنابراین پیشنهاد ما به سرمایه گذاران این است که پیش از هر اقدامی با وکیل مهاجرت به نیوزلند که به قواعد و اصول سرمایه گذاری و ریسک های آن مسلط می باشد، مشورت نمایند. همچنین پیشنهاد می شود که در این مقاله که توسط متخصصین مجرب ما در موسسه ویژن نگارش شده است، همراه باشید و پاسخ پرسش های خود را در خصوص سرمایه گذاری در نیوزلند دریافت کنید و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری  با کارشناسان مجرب ما در موسسه  ویژن ، همکارمان موسسه مهاجرتی پرواز خاورمیانه ، تماس حاصل فرموده و از مشاوره ما در این خصوص بهره مند گردید.  مباحثی که در این مقاله بدان خواهیم پرداخت به این شرح می باشد:

  • سرمایه گذاری در نیوزلند و شرایط عمومی آن
  • سرمایه گذاری در نیوزلند و استانداردهای سرمایه گزاری
  • سرمایه گذاری در نیوزلند و شاخص های اقتصادی تاثیر گزار
  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی
  • سرمایه گذاری در نیوزلند و بررسی اخذ اقامت و تابعیت
  • سرمایه گذاری در نیوزلند و مزایای آن

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

سرمایه گذاری در نیوزلند و شرایط عمومی آن

سرمایه گذاری در نیوزلند و مباحثی که باید به آن پرداخت، این است که آیا کشور نیوزلند مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که هر آنچه که کشور را به مقصد ایده آلی جهت سرمایه گذاری تبدیل می کند بررسی همه زوایای آن کشور از نظر اقتصادی، نظام مالیاتی، نظام حقوقی و همچنین معاهدات دوجانبه با کشورهای دیگر می باشد. به این منظور لازم است ابتدا اطلاعاتی مختصری در خصوص کشور نیوزلند داشته باشید. کشور نیوزیلند اقتصاد پایدار و رقابتی در سطح جهانی دارد، صادرات کالاها و خدمات حدود ۳۰ درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) را تشکیل می دهد، درکشور نیوزلند طیف گسترده ای از توافقنامه های تجارت آزاد، نظام مالیاتی کارآمد و سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی، موجب ایجاد یک اقتصاد پایدار و رقابتی شده است. با سرمایه گذاری در نیوزلند امکان زندگی و کار برای افراد نیز فراهم می شود، اگر  به فکر سرمایه گذاری در نیوزلند هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

 

سرمایه گذاری در نیوزلند و استانداردهای سرمایه گزاری

سرمایه گذاری در نیوزلند و اقدام برای آن نیازمند آن است که بدانیم این کشور از نظر استانداردهای سرمایه گذاری در چه جایگاهی قرار دارد. یکی از نکات مهم برای سرمایه گذار، اطمینان از فضای امن آن کشور،  از نظر نظام حقوقی و موضوع مصادره اموال و همچنین نحوه برخورد نظام قضایی آن کشور با افراد سرمایه گذار می باشد . از این رو کشور نیوزلند را می توان جز کشورهایی دانست که از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد و تفاوت چندانی میان شهروندان تبعه نیوزلند و سرمایه گذاران خارجی قائل نمی باشند، جهت اثبات این مورد موضوع مصادره اموال در کشور نیوزیلند را از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸ بررسی کرده ایم و بر اساس این آمار و اطلاعات ،ریسک مصادره اموال در این کشور برابر با عدد ۱ بوده است که این میزان نشان دهنده آن است که ریسک سرمایه گذار در این کشور از نظر مصادره اموال پایین می باشد و سرمایه گذار از امنیت بالایی برخوردار است.

Expropriation risk در این نمودار بررسی گردیده است. این شاخص میزان ریسک افراد سرمایه گذار را در مصادره اموال و همچنین امکان نقض معاهدات و قراردادها از سمت کشور نیوزلند را نشان می دهد. همچنین علاوه بر آن این شاخص عملکرد نظام قضایی این کشور و تغییر رفتار با سرمایه گذاران خارجی را نشان می دهد که بر اساس میزان ریسک از ۱ که کمترین میزان ریسک تا ۷ که بالاترین میزان ریسک می باشد، نشان داده شده است. (کشور نیوزلند از این نظر در رتبه خوبی قرار دارد).

سرمایه گذاری در نیوزلند و شاخص های اقتصادی تاثیر گزار

کشور نیوزلند در زمینه آزادی اقتصادی، از یک چارچوب سیاست گذاری بلندپروازانه دو طرفه در بازار حمایت می کند که موجب رشد اقتصادی می شود. همچنین دولت متعهد شده است که «اقتصاد را برای همه افراد فراهم کند» و برخی از مالیات بر درآمد را کاهش و حداقل دستمزد را نیز افزایش دهد. در کل برای سرمایه گذاری در نیوزلند ، شاخص های متعددی وجود دارد که نیاز است افراد برای سرمایه گذاری به این موارد توجه کنند، مهمترین این موارد نرخ مالیات و همچنین نرخ تولید ناخالص داخلی در این کشور است که در ادامه به آن می پردازیم.

تولید ناخالص داخلی در نیوزلند

تولید ناخالص داخلی یکی از معیارهای اندازه‌گیری رشد اقتصاد کشورها است. تولید ناخالص داخلی براساس مجموع ارزش کالاها محاسبه می شود و معمولا طی یک دوره معین (یک ساله) در یک کشور درنظر گرفته می شود. نرخ تولید داخلی در سال ۲۰۱۷ برای کشور نیوزلند ۳۶۰۸۵۸۴ دلار آمریکا است. نمودار رو به رو تولید ناخالص در ۵ سال اخیر  نیوزلند را نشان می دهد.

نرخ مالیات در نیوزلند

یکی دیگر از شاخص هایی که سرمایه گزارن برای سرمایه گزاری در نیوزلند باید به آن توجه کنند نرخ مالیات است. معمولا هرچه میزان مالیات در کشور بالاتر باشد به نسبت آن میزان سود برای سرمایه گزار کمتر می شود. در نمودار روبرو میزان مالیات بر در آمد کشور نیوزلند در چند سال اخیر بررسی گردیده است. بنابرآن در سال ۲۰۱۸ میزان مالیات کشور برزیل ۳۳درصد ذکر شده است.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک یکی از راه های ورود به این کشور می باشد، اما نکته مهم اینکه صرفا خرید ملک در نیوزلند موجب اخذ اقامت دائم این کشور از همان بدو ورود نخواهد شد. افراد می توانند از این راه وارد کشور نیوزلند شده و از طریق ثبت شرکت، کارآفرینی و… برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایند. معمولا هزینه های ملک در این کشور به متراژ و شهر بستگی دارد و حدودا بین ۸۰۰۰۰ دلار نیوزلند تا ۱۶۰۰۰۰ دلار نیوزلند متغیر است.

  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک و مزایای آن
  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک برای سرمایه گذاران مزایایی را به همراه دارد که به شرح زیر می باشد:
    • هزینه خرید ملک در نیوزلند نسبت به کشور هایی مانند: کانادا، انگلستان و آمریکا پایین تر است.
    • به متقاضی خرید ملک در کشور نیوزلند امکان بهره مندی از وام بانکی داده می شود.
    • مالیات املاک در نیوزلند مناسب می باشد.
    • خرید ملک راه یک ورود آسان به کشور نیوزلند می باشد، جهت اخذ اقامت دائم.
    • کشور نیوزلند کشور توسعه یافته و رو به رشدی است و ارزش دلار این کشور هر سال افزایش می یابد. افرادی که در  نیوزلند ملکی را در خریداری کرده، موقع فروش سود قابل توجهی بدست می آورند.
  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک و مدارک مورد نیاز
  • افراد برای سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق خرید ملک نیاز به یکسری از مدارک دارند که به شرح زیر می باشد:
    • اصل گذرنامه
    • گواهی سلامت پزشکی
    • گواهی عدم سو پیشینه
    • تمکن مالی ۶ ماهه (حساب بانکی)
    • مدرک زبان در سطح آیلتس ۶
    • در صورت تاهل ترجمه مدارک ازدواج

    جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید ملک در نیوزلند شما می توانید با مراجعه به سایر مقالات ما در سایتموسسه ویژن اطلاعات تکمیلی را در یافت کرده و از تمامی جزئیات آن مطلع شوید.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاران می باشد، اصولا ثبت شرکت یعنی ایجاد یک شخصیت حقوقی برای تاسیس یک کسب و کار است، که این کار در کشور نیوزلند امری بسیار ساده بوده و بصورت اینترنتی انجام می شود. امکان اخذ اقامت دائم برای افراد با ثبت شرکت مقدور نمی باشد، مگر اینکه شرکت ثبت شده فعالیت های تجاری خود را آغاز و شرکت شروع به کارآفرینی کند که در آنصورت امکان اخذ اقامت دائم برای سرمایه گذار اصلی به همراه همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال میسر می شود.

  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت در نوع اول
  • سرمایه گذاری در نیوزلند در نوع اول، در این سرمایه گذاری افراد باید مبلغ ۳ میلیون دلار نیوزلند را به مدت ۴ سال در نیوزلند سرمایه گذاری کنند، سرمایه گذاری در نیوزلند در این نوع برای افراد شرط حضور دارد، افراد باید حداقل ۱۴۶ روز در هرسال سال (از طول مدت ۴ سال) را در نیوزلند حضور داشته باشند و یا حداقل ۴۳۸ روز را در از مدت ۴ سال در نیوزلند باشند،  همچنین سرمایه گذاری در نیوزلند و میزان سرمایه در طول این مدت بررسی می شود که معمولا بیشتر در سال دوم و یا سال چهارم میزان سرمایه در نیوزلند استعلام می شود. در سرمایه گذاری در نیوزلند و اخذ ویزای این کشور در نوع اول الزاماتی کلی وجود دارد و افراد باید این شرایط را دارا باشند که به شرح زیر می باشد:
    • حداقل ۳ سال سابقه کار و مهارت در زمینه بیزینس مرتبط در نیوزلند
    • سطح زبان بالاتر از آیلتس ۳ که هربند بالاتر از ۳ باید باشد در اینصورت باید در مدت ۴ سال زندگی کلاس زبان را نیز در کشور نیوزلند شرکت کننند
    • افراد همراه نیز باید دارای سطح زبان همانند نفر اصلی داشته باشند
    • سن فرد متقاضی برای سرمایه گذاری در نیوزلند نباید بالاتر از ۶۵ سال باشد .

    در طول مدت ۴ زندگی در نیوزلند افراد اجازه تحصیل و کار دارند و همچنین افراددر ۲ سال اول سرمایه گذاری در نیوزلند اجازه ورود و خروج را دارند، اگر افراد کلیه شرایط تعیین شده برای ۲ سال را رعایت کنند امکان ورود و خروج برای دو سال دوم نیز برقرار خواهد بود.

  • سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق ثبت شرکت در نوع دوم
  • سرمایه گذاری در نیوزلند در نوع دوم، در این نوع سرمایه گذاری افراد باید مبلغ ۱۰ میلیون دلار نیوزلند را به مدت سه سال سرمایه گذاری کنند، اخذ ویرا در نوع دوم به طور کلی الزامات خاصی برای افراد ندارد به جز چند مورد که در زیر به آنها اشاره شده است:
    • در سرمایه گذاری در نیوزلند شرط حضور برای افراد وجود دارد که افراد باید حداقل ۴۴ روز در هر سال در طول مدت ۳ سال سرمایه گذاری در کشور نیوزلند حضور داشته باشند و یا ۸۸ روز از طول مدت ۳ سال را باید درکشور نیوزلند حضور داشته باشند.
    • افراد همراه متقاضی سرمایه گذار نیز همزمان اجازه ورود و زندگی در نیوزلند را دارند و از همان ابتدای امر به مدت یکسال فرصت دارند که به نفر اصلی در نیوزلند ملحق شوند در غیراینصورت باید مجدد برای اقامت و الحاق درخواست کنند.
    • معمولا در طول مدت سه سال وجود سرمایه افراد در کشور نیوزلند بررسی میشود که معمولا در سال دوم این استعلام صورت میگیرد و افراد ۳ ماه فرصت دارند که وجود سرمایه خود در نیوزلند را اثبات کنند.
    • در سرمایه گذاری در نیوزلند در نوع دوم نیز مانند سرمایه گذاری در نوع اول افراد  اجازه تحصیل و کار را دارند.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی برای افراد با تجربه و علاقه مند به کسب و کار است، اگر فرد باتجربه و علاقمند به کسب و کار هستید و مایلید بیزینس خود را در نیوزلند تاسیس کنید می توانید سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی را انتخاب کنید، در سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی افراد پس از ۳ سال اقامت دائم خود را تحت شرایط تعیین شده دریافت می کنند. سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کار آفرینی ۳ ساله است. سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی دارای چند مرحله و به شرح زیر است:

  • مرحله راه اندازی: اگر درخواست متقاضی تایید شود ، در ابتدا امر یک ویزای کار یکساله برای افراد صادر می شود که امکان خرید یا تاسیس بیزینس را به افراد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزیلند می دهد.
  • مرحله تعادل : هنگامی که متقاضی اقدامات لازم برای تاسیس بیزینس خود را انجام داد و این اقدامات را اثبات کرد دو سال باقی مانده از ویزای خود را دریافت میکند .

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی و شرایط اصلی آن

شرایط اصلی سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی به شرح زیر می باشد:

  • سرمایه گذاری با حداقل صد هزار دلار نیوزلند
  • کسب ۱۲۰ امتیاز یا بالاتر
  • بیزینس پلان مشخص
  • سابقه کار
  • سلامت عقلی و روانی و جسمانی
  • سطح زبان خوب.

سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی و سیستم امتیاز بندی آن

سیستم امتیاز بندی سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کار آفرینی
سن
از سن ۲۴ سال به پایین ۱۵ امتیاز
از سن ۲۵ سال تا سن ۴۹ سال ۲۰ امتیاز
از سن ۵۰ سال تا سن ۵۹ سال ۱۰ امتیاز
میزان سرمایه
از ۱۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۱۹۹ هزار دلار نیوزلند ۰  امتیاز
از ۲۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۲۹۹ هزار دلار نیوزلند ۱۰ امتیاز
از ۳۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۳۹۹ هزار دلار نیوزلند ۲۰ امتیاز
از ۴۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۴۹۹ هزار دلار نیوزلند ۳۰ امتیاز
از ۵۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۷۴۹ هزار دلار نیوزلند ۵۰ امتیاز
از ۷۵۰هزار دلار نیوزلند الی ۹۹۹ هزار دلار نیوزلند ۶۰ امتیاز
از یک میلیون دلار نیوزلند به بالا ۸۰ امتیاز
ایجاد شغل در نیوزلند
ایجاد شغل برای یک نفر به صورت فول تایم ۱۰ امتیاز
ایجاد شغل برای دو  نفر به صورت فول تایم ۲۰ امتیاز
ایجاد شغل برای ۳ الی ۴ نفر به صورت فول تایم ۳۰ امتیاز
ایجاد شغل برای ۵ الی ۹ نفر به صورت فول تایم ۵۰ امتیاز
ایجاد شغل برای ۱۰ نفر یا بیشتر به صورت فول تایم ۸۰ امتیاز
سابقه کار در بیزینس قبل

( افراد باید حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با بیزینس ارائه شده داشته باشند)

سابقه کار مرتبط ۳ الی ۴ سال ۲۰ امتیاز
سابقه کار مرتبط ۵ الی ۹ سال ۳۰ امتیاز
سابقه کار مرتبط ۱۰ سال یا بالاتر ۴۰ امتیاز
میزان صادرات بیزینس تاسیس شده در کشور نیوزلند
۲۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۲۹۹ هزار دلار نیوزلند ۱۰ امتیاز
۳۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۳۹۹ هزار دلار نیوزلند ۲۰ امتیاز
۴۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۴۹۹ هزار دلار نیوزلند ۳۰ امتیاز
۵۰۰ هزار دلار نیوزلند الی ۷۵۰ هزار دلار نیوزلند ۴۰ امتیاز
یک میلیون دلار نیوزلند یا بالاتر ۸۰ امتیاز
محل تاسیس بیزینس
اگر محل تاسیس بیزینس خارج از منطقه اوکلند باشد ۴۰ امتیاز
در سیستم امتیاز بندی در سرمایه گذاری در نیوزلند از طریق کارآفرینی مدرک زبان اهمیت دارد منتها امتیازی به این مدرک تعلق نمیگیرد، مدرک زبان باید در سطح  آورال ۴ باشد

سرمایه گذاری در نیوزلند و بررسی اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند از بعضی راه ها می تواند در نهایت منجر به اخذ اقامت و تابعیت این کشور گردد. افراد با سرمایه گذاری از طریق کارافرینی یا ثبت شرکت در نیوزیلند، می توانند  اقامت دائم نیوزیلند و سپس تابعیت نیوزیلند را اخذ نمایند. کشور نیوزلند فرصت و مزایای زیادی را برای افرادی که قصد اخذ اقامت را دارند در نظر می گیرد. معمولا افراد با سرمایه گذاری در بخش کارآفرینی ویزای ۳ ساله اخذ می کنند و چنانچه سرمایه گذاری سود آور و پایداری را در نیوزلند داشته باشند، پس از ۳ سال امکان اخذ اقامت دائم میسر خواهد بود.

سرمایه گذاری در نیوزلند  چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری نیوزلند

همانطور که در بالا هم توضیح داده شد سرمایه گذاری در نیوزلند روش های مختلفی دارد و هر کدام شرایط خاص مربوط به خود را دارند بعضی از آن ها با سرمایه بیشتر به شما اقامت می دهند و بعضی دیگر با کمک به اقتصاد و کارآفرینی در کشور نیوزلند، در ادامه مهمترین مدارک برای اخذ ویزای سرمایه گذاری نیوزیلند را بیان می کنیم. در نظر داشته باشید که این مدارک و شرایط اخذ اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در بخش مرتبط ارائه شده است.

  • مدارک بانکی نشان دهنده تمکن و سرمایه
  • مدارک شناسایی خود و اعضای خانواده
  • طرح تجاری قوی
  • مدرک زبان
  • مدرک سابقه کاری در زمینه مرتبط
  • عکس پاسپورتی
  • تکمیل فرم های مربوط به سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند و مزایای آن

مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند به شرح زیر می باشد:

  • خدمات درمانی و سلامت و بهداشت نیوزلند در سطح عالی قرار دارد.
  • نرخ بیکاری در نیوزلند پایین است.
  • در کشور نیوزلند دانشگاه هایی با سطح رنکینگ خوب وجود دارد که سالانه افراد زیادی از سرتاسر جهان متقاضی تحصیل در نیوزلند می باشند.
  • زبان رسمی مردم کشور نیوزلند انگلیسی است و افراد برای اقامت در آن نیازی به یادگیری زبانی سخت و ناآشنا ندارند.
  • نیوزلند دارای آب و هوای خوب و ایده آل است
  • شهروندان و افراد دارای پاسپورت نیوزلند می توانند به ۱۷۲ کشور در دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنند.

پرسش و پاسخ متداول در خصوص سرمایه گذاری در کشور نیوزلند

چه روشهایی برای سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد؟

روش های متفاوتی از جمله خرید ملک، کارآفرینی و ثبت شرکت برای سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد اما می بایست دقت نمایید که تمامی راه های سرمایه گذاری در نیوزلند منجر به اخذ اقامت نمی شوند.

آیا شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند برای ایرانیان مساعد است؟

کشور نیوزلند از کشو های مهاجر پذیر است و ایرانیان متمول می توانند به سرمایه گذاری در این کشور پرداخته و اقامت نیوزلند را نیز اخذ نمایند.

بهترین سرمایه گذاری در نیوزلند چیست؟

این سوال بسته به هدف شما از سرمایه گذاری در این کشور پاسخ های متفاوتی دارد اما روش کار آفرینی را می توان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور نیوزلند نامید؛ زیرا منجر به اخذ اقامت نیز می شود.

شرایط اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک چگونه است؟

خرید ملک در نیوزلند منجر به دریافت اقامت نمی شود و متقاضیان باید ابتدا از روش دیگری اقامت این کشور را دریافت نموده و سپس به خرید ملک بپردازند.

شرایط خرید اوراق قرضه و خرید سهام بورس در کشور نیوزلند چگونه است؟

یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری ، خرید سهام شرکت های فعال در بازار بورس این کشور می باشد.

هزینه اولیه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند چقدر است؟

این سوال بسته به نوع سرمایه گذاری مد نظر شما پاسخ های متفاوتی دارد و برای بررسی هزینه مورد نیاز می بایست در ابتدا نوع سرمایه گذاری مد نظرتان در نیوزلند را مشخص نمایید.

آیا کمک گرفتن از وکیل سرمایه گذاری در نیوزلند امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

برای سرمایه گذاری در نیوزلند می بایست با وکیل متخصص در زمینه سرمایه گذاری مشورت بفرمایید زیرا کوچک ترین اشتباه در طول این پروسه می تواند به از دست رفتن سرمایه شما ختم شود.

آیا سرمایه گذاری در نیوزلند به اقامت دائم و تابعیت منجر می شود؟

بله. اما همه روشهای سرمایه گذاری در این کشور منجر به اخذ اقامت دائم نمی گردند. متقاضیان می توانند با استفاده از روش هایی از سرمایه گذاری که منجر به اخذ اقامت نیوزلند می شود، اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ نمایند.

سود سرمایه گذاری در نیوزلند چقدر است؟

پاسخ این سوال با توجه به سرمایه گذاری شما و پارامتر های مختلف آن متفاوت می باشد و شما می توانید برای دریافت سود بیشتر با مشاوران متخصص مشورت بفرمایید.

سرمایه گذاری در نیوزلند و سخن پایانی

سرمایه گذاری در نیوزلند و شرایط سرمایه گذاری، در این مقاله بررسی شد. از آنجا که اخذ اقامت نیوزلند به سبب کیفیت بالای زندگی مدنظر بسیاری از افراد می باشد. برآن شدیم که پیرامون مسائل مهم در رابطه با سرمایه گذاری در نیوزلند مطالبی علمی را به نگارش درآوریم تا راهنمای شما سروران گرامی باشیم. استانداردهای سرمایه گذاری، شاخص های تاثیر گذار، ثبت شرکت، خرید ملک، کارآفرینی و سیستم امتیاز بندی آن و اخذ اقامت و تابعیت و همچنین مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند در از جمله مواردی است که در این مقاله مورد تحلیل قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم سوالات شما را در امر سرمایه گذاری در نیوزلند پاسخ گفته باشیم. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران مجرب در امر حقوق بین الملل تماس حاصل نموده و مشاوره  دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه، نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریابید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید