ویزای کار در کشور های عربی

کار در امارات و نرخ بیکاری در امارات

یکی از مهمترین موضوعاتی که افرادی که قصد کار در امارات را دارند باید بدانند، بررسی میزان نرخ بیکاری این کشور است. نرخ بیکاری هر کشور نشان دهنده ی میزان حضور سرمایه‌گذاران در اقتصاد آن کشور و پویا بودن اقتصاد آن کشور می باشد. هر مقدار اقتصاد یک کشور قوی تر باشد و سرمایه گذاران و کارفرما های بیشتری در آن به فعالیت بپردازد باعث می شود که همیشه موقعیت های کاری خوبی برای متقاضیان کار در امارات وجود داشته باشد. همانطور که بیان شد، کشور امارات از جمله کشورهایی است که در سال‌ های گذشته توانسته رونق اقتصاد خود را بسیار افزایش دهد. از جمله موارد رو به پیشرفت این کشور، ساخت و سازهایی که در این کشور انجام می‌شود و همچنین، صنایع و کارخانه هایی که مربوط به موضوعات نفتی می باشد که باعث شده است همیشه موقعیت های شغلی برای متقاضیان کار وجود داشته باشد و این موضوع سبب گردیده است که نرخ بیکاری در این کشور زیر ۳ درصد باشد.

 

کار در امارات و ویزای کاری امارات

افرادی که به دنبال کار در امارات هستند در ابتدا باید ویزای کاری دریافت نمایند. ویزای کاری امارات به دو نوع تقسیم می شود:

ویزای کاری جاب آفر یا پیشنهاد شغلی JOB OFFER متقاضیان اصلی دریافت این ویزا در ابتدا باید یک کارفرما در خاک کشور امارات پیدا کنند، که به نیروی کاری آنها اعلام نیاز نماید. در این صورت متقاضی اصلی باید با موسسات کاریابی یا سایت های بین المللی کاریابی ارتباط برقرار نماید تا بتوانند پروفایل های مخصوص خود را تشکیل دهند و بتواند با کارفرما ها ارتباط بگیرند. در این حالت، کارفرماها با بررسی شرایط متقاضی اصلی می تواند برای او پیشنهاد شغلی ارسال نمایند و فرد زمانی که این پیشنهاد را دریافت کرد می‌توانند برای اخذ ویزا اقدام نمایند و برای کار در امارات در این کشور حضور پیدا کنند. کارفرماها باید به اداره کار و مهاجرت امارات اثبات نمایند که چرا قصد استخدام یک نیروی خارجی را دارند.
ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار JOB SEEKER بر اساس این ویزا متقاضیان اصلی می‌توانند در خاک این کشور حضور پیدا کنند و به طور مستقیم به کاریابی بپردازند. معمولاً زمانی که برای این ویزا در نظر گرفته می‌شود ۶ ماه تا یک سال می باشد و افراد در صورتی که بتوانند شغل مورد نظر خود را که مرتبط با تخصص و مهارت آنها باشد را دریافت نمایند، می توانند ویزای جستجوی کاری خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند اما در حال حاضر کشوری مانند امارات، چنین ویزاهایی را برای ایرانی ها صادر نمی نماید و افرادی که قصد کار در امارات را دارند تنها می‌توانند از ویزای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی استفاده نمایند. مدت زمان این ویزاها بستگی به مدت قراردادی دارد که کارفرما با متقاضی کار می بندند.

کار در امارات و بررسی ویزای همراه

یکی از مهمترین موضوعاتی که افرادی که مهاجرت می‌کنند باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند، این مورد است که آیا با دریافت اقامت خود می توانند خانواده را نیز در کنار خود داشته باشند یا خیر؟ بسیاری از کشورها اجازه می دهند تا افرادی که متأهل هستند و اقامت و اجازه کار دریافت می کنند، بتوانند همسر و فرزند زیر ۱۸ سال را نیز به عنوان همراه در کنار خود داشته باشند. این کشور نیز به افرادی که جهت کار در امارات اقدام می کنند اجازه می دهد تا همسر و فرزند متقاضی اصلی، ویزای همراه نیز دریافت نماید. اما مهمترین موضوع این است که همراه در این کشور اجازه کار نخواهد داشت.

کار در امارات و مدارک مورد نیاز ویزای کار امارات

متقاضیان کار در امارات قبل از هرگونه اقدام باید نسبت به تکمیل کردن مدارک خود اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز متقاضیان کار در امارات برای دریافت ویزای کاری این کشور، باید دو نوع از مدارک را آماده نمایند. یک نوع از مدارک مربوط به شرایط هویتی متقاضی می باشد که شامل پاسپورت و فرم هایی می باشد که از طریق سفارت قابل دستیابی می‌باشد. نوع دوم مدارک، مدارک مربوط به رزومه و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی است. متقاضی اصلی برای اینکه بتواند شانس ویزای خود را بالا ببرد باید تمامی مدارک را طبق اصول و کاملاً مرتب و منظم تهیه شود.

 برخی از مهمترین مدارکی که برای این امر وجود دارد آشنا می شوید:

پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد)

ترجمه آخرین مقطع تحصیلی

ارائه نامه تمکن مالی

ارائه سابقه کاری ( به صورت سابقه بیمه ای و یا نامه کاری )

تکمیل فرم های مربوط به سفارت

بیمه نامه مسافرتی

کار در امارات و میزان حقوق در امارات

متقاضیانی که قصد کار در امارات را دارند به دنبال آن هستند که بتوانند یک موقعیت شغلی مناسب را دریافت نمایند که از نظر موضوع حقوقی به نفع آنها باشد و حداقل حقوقی که دریافت می نماید از حداقل حقوق کشور خودشان وجود دارد، بالاتر باشد. کشور امارات کشور ثروتمندی محسوب می‌شود و معمولاً حداقل حقوقی که برای افراد متخصص در نظر می‌گیرد بسیار مناسب است و افرادی که بتوانند موقعیت های شغلی خوبی را در این کشور دریافت نمایند می توانند به راحتی خود را از نظر مالی تامین کرده و موقعیت بسیار خوبی را برای خود فراهم بیاورند. در جدول زیر می توانید حدود حداقل حقوق هایی را که برای برخی از مشاغل وجود دارد را ملاحظه بفرمایید:

دسته بندی مشاغل میانگین حقوق ماهانه به درهم امارات
حسابداری و امور مالی 16,241
اداره/پذیرش/دبیرخانه 10,096
تبلیغات/طراحی گرافیک 14,695
هواپیمایی/هوافضا/دفاعی 16,441
معماری 14,231
خودرو 11,664

ویزای کار عمان

ویزای کار عمان در دو سال گذشته و مخصوصا از سال 2019 به بعد به شدت مورد توجه ایرانیان بوده است و بسیاری از افراد برای اخذ آن اقدام می کنند. با توجه به سختی های اخذ ویزاهای کاری از کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا و نیوزلند و… بسیاری از هموطنان با این تصور که ویزای کار عمان به سادگی صادر می شود دست به اقدام برای اخذ این ویزا می کنند. عمان که به آن سوئیس آسیا نیز می گویند در حوزه خلیج فارس واقع شده و از نظر جغرافیایی بعد از عربستان بزرگترین کشور در حوزه خلیج فارس محسوب میشود، همچنین ویزای کار عمان مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

 

  1. درآمد در عمان چه میزان است؟
  2. ویزای عمان چند وقته صادر میشود؟
  3. چه رشته هایی شانس بیشتری برای کاریابی دارند؟
  4. آیا کشور عمان اقامت و پاسپورت میدهد؟

این لقب از این جهت به این کشور داده شده که برای حل تعارضات کشورهای منطقه همیشه مداخله کرده و خود این کشور هیچ موقع در کانون درگیری ها نبوده است. این کشور در جنوب دریای عمان واقع شده و با کشور امارات و یمن همسایه است. پایتخت این کشور همسایه شهر مسقط است. این کشور در یک دهه گذشته با افزایش بهای نفت و درآمدهای سرشاری که از این حوزه به خود اختصاص داده است، به توسعه خود پرداخته و به همین علت با کمبود شدید نیروی کار در برخی رشته ها مواجه است.

 

شرایط اخذ ویزای کار عمان

از سال 2019 ویزای کار عمان مورد تقاضای بسیاری از افراد بوده است. بسیاری از هموطنان بخاطر حقوق و دستمزدهای بالا و سهولت اخذ ویزای کار عمان به این کشور مهاجرت کرده و مشغول به کار شده اند. در ادامه مراحل، شرایط و راه های اخذ ویزای کار کشور عمان را بررسی می کنیم. مهاجرت از طریق ویزای کار عمان زمانی بر سر زبان ها افتاد که این کشور مسیر پیشرفت خود را ترسیم و از سال 2002 بصورت جدی و برنامه ریزی شده شروع به ساخت پروژه های نفتی، پتروشیمی و صنعتی کرد.این کشور در زمینه کارهای عمرانی و خدماتی از جمله جذب توریست بسیار قدرتمند عمل کرده در این رشته ها نیازمند نیرو میباشد.

لیست مشاغل مورد نیاز عمان

برخی از مشاغل مورد نیاز عمان عبارتند از:

  1. رشته های فنی مهندسی مانند عمران و نقشه کشی
  2. تاسیسات
  3. برق و الکترونیک
  4. نقاشی ساختمان
  5. آی تی و کامپیوتر
  6. رشته های نظام سلامت مانند: پزشکی و پرستاری و دندانپزشکی و اورژانس
  7. حسابدرای و فروشندگی و صندوق داری

درآمد در عمان

درآمد اصلی این کشور از طریق نفت و گاز و میعانات گازی حاصل میشود ولی آنها از طریق ماهیگیری و صنعت توریسم مخصوصا از سال 2010 نیز درآمد زایی بالایی دارد. نوع حکومت این کشور عربی، پادشاهی میباشد. اتباع 66 کشور جهان بصورت رایگان می توانند از ویزای کشور عمان بهره مند شوند. ولی اتباع ایران برای ورود به کشور عمان باید به آژانس های مسافرتی رجوع کنند. البته دریافت این ویزا برای ایرانیان کار سختی نیست و با پرداخت مبلغی ویزای متقاضی دریافت می شود. البته هزینه زندگی در این کشور هزینه کمی نیست و در زمره کشورهای گران منطقه به شمار می اید و ارزش پول این کشور در دنیا بعد از دینار کویت ریال عمان است که بیشترین ارزش پولی را دارا می باشد. جهت کسب اطلاعات در مورد هزینه زندگی در عمان روی لینک مربوطه کلیک کنید.

انواع ویزای کار عمان

عمان دو نوع ویزا را جهت استخدام افراد مورد نیاز در سیستم پذیرش خود تعریف کرده است.

  • ویزای استخدام قراردادی
  • ویزای استخدام

شرایط استخدام در عمان

در این نوع ویزا، فرد باید از طریق یک حامی که دارای ملیت عمان باشد یک درخواست استخدام داشته باشد. به عبارتی دعوتنامه کاری یا همان جاب آفر داشته باشد. اعتبار این نوع ویزا برای استفاده 2 ماه از تاریخ صدور آن میباشد. همچنین اعتبار آن جهت اقامت در محل 1 ماه از تاریخ ورود فرد به کشور عمان است. لازم به ذکر است که مهلت تمدید این ویزا نیز 1 ماه است که اعتبار آن برای یک ورود میباشد. هزینه این نوع ویزا 20 ریال عمان میباشد و برای جریمه تمدید اعتبار آن فرد باید هزینه ای معادل 10 ریال برای هرماه به دولت عمان بپردازد.

مدارک مورد نیاز جهت استخدام قراردادی عمان

فرم درخواست الکترونیکی نیروی کار، باید توسط حامی تکمیل شده و با مهر به تائید حامی برسد. این فرم باید به دو زبان عربی و انگلیسی باشد. مدارک زیر باید به این فرم ضمیمه شود:

  • دو عدد عکس در ابعاد 4*6
  • کپی پاسپورت متقاضی (اعتبار این پاسپرت باید کمتر از شش ماه نباشد)
  • از نمونه امضای امضا کنندگان که وزارت تجارت و صنعت آن را صادر نموده باید یک کپی تهیه شود.
  • از گواهی معتبر عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع عمان و همچنین از ثبت نام تجاری معتبر باید یک کپی تهیه گردد.
  • اگر درخواست از طرف فردی دیگر باشد که در مجموعه شرکا نیست، این نماینده باید فردی با ملیت عمانی بوده و مجوز کتبی درخواست حامی که اداره گذرنامه و مسکن صادر کرده را اخذ کرده باشد.

ویزای استخدام کشور عمان

این ویزا نیز همانند ویزای استخدام قراردادی باید از طرف یک حامی که ملیت عمانی دارد اعلام نیاز و درخواست گردد. این حامی با مسئولیت خودش فردی از اتباع خارجه را جهت استخدام در شغلی به عمان دعوت میکند. سن فرد دعوت شده نباید کمتر از 21 سال تمام باشد. اعتبار ویزای استخدام از زمان صدور به مدت 3 ماه میباشد. این نوع ویزا نیز قابل تمدید بوده و قابلیت ورود چندگانه دارد.هزینه اخذ این نوع ویزا معادل 20 ریال عمان می باشد. جریمه ای که سفارت عمان جهت تمدید مهلت آن برای هر ماه در نظر گرفته مبلغی معادل 50 ریال عمان می باشد.پس در هر دو نوع استخدام، داشتن یک پیشنهاد کاری از عمان اساسی ترین شرط ورود به این کشور است.

البته ذکر این نکته ازم میباشد که در چند سال اخیر با توجه به گشایش صدور ویزا در اروپا برای ایرانیان آن هم ویزای کار مانند کشورهای معتبری مثل آلمان و اتریش کمتر کسی به سمت ویزای کار کشورهای عربی رفته است و بزرگترین دلیل این بوده که کشورهای عربی در انتها به متقاضی اقامت دائم نمی دهند .

هزینه ویزای کار عمان

جهت صدرو روادید کشور عمان باید 50 ریال عمانی پرداخت شود. و پس از دریافت ویزای توریستی فرد یمتواند در خاک عمان قرارداد کاری امضا کند و پس از آن ویزای کاری خود را دریافت کند. پس پروسه ویزای کاری عمان هزینه آنچنانی ندارد. هر ریال عمان در سال 1398 شمسی حدود 38000 تومان ایران میباشد.

 

تفاوت عمان و کشورهای اروپایی در ویزای کار

گرچه درآمد در این کشورها خوب میباشد اما وقتی کشورهای معتبر شنگن به خود فرد و خانواده اش اقامت و بعد از آن سیتی زنی اعطا میکنند متقاضی معمولا کشورهای اروپایی را برمیگزیند. البته کشور آلمان در دو سال اخیر بیشترین صدور ویزای کار در اروپا را داشته است و پارامترهایی که نیاز دارد پارامترهای سختی مانند ویزای کاری استرایا و نیوزلند و کانادا نیست. جهت کسب اطلاعات در مورد کار در اروپا به لینک های ویزای کار آلمان و کاریابی در آلمان

رجوع نمایید.

 

شرایط اخذ ویزای استخدام جهت کار در عمان

در زیر قستی از شرایط لازم ذکر می شود:

  • فردی که خود را به عنوان حامی مالی معرفی می کند باید یک فردی با ملیت کشور عمان بوده که ظرفیت قانونی و کامل را دارا باشد. از طرفی دیگر باید مسئولیت صحت اطلاعاتی که در فرم درخواستی خود به سفارت ارائه کرده را تماما بر عهده بگیرد.
  • سن فردی که قرار است به عمان مهاجرت کند نباید کمتر از 21 و بیشتر از 60 سال باشد.
  • جنسیت فرد مورد تقاضا باید منطبق با جنسیت ذکر شده در مجوزی که اداره کل امور کارگری عمان صادر کرده است باشد.
  • مشخصات شغلی که در مجوز کار ذکر شده باید همان شغلی باشد که ویزا برای آن صادر شده است.

 

مدارک لازم جهت کار در عمان

در مرحله اول حامی، فرم الکترونیکی درخواست استخدام را باید تکمیل کند.بعد از مهر و تائید از طرف حامی مالی، آن را به دو زبان عربی و انگلیسی به رشته تحریر در می‌ آورد و مدارک زیر را به آن ضمیمه کرده و به اداره کل امور کارگری ارسال می کند.

  • دو قطعه عکس 4*6
  • اگر اعتبار گذر نامه فرد کمتر از 6 ماه باشد باید یک کپی از گذرنامه وی به مدارک ضمیمه گردد.
  • یک نسخه از مجوزی که توسط وزارت نیروی عمان برای آن کار صادر گردیده باید منضم به فرم درخواست گردد.
  • اگر درخواست بوسیله فردی بجز حامی ارائه گردد، این نماینده باید تبعه عمان بوده و مجوزی کتبی از اداره گذرنامه و اقامت برای درخواست کننده را در دست داشته باشد.
  • کشور عمان برای ورود اتباع برخی کشورها، اخذ یک گواهی پزشکی در خارج از کشور قانونی از وزارت بهداشت عمان را شرط کرده تا از سلامت جسمی آنان اطمینان حاصل کند. این گواهی
  • سلامت اگر به تائید وزارت بهداشت کشور عمان برسد، فرد اجازه ورود به خاک عمان را دارد. کشورهایی که اتباع آن ملزم به اخذ این گواهی هستند شامل هند، پاکستان، اتیوپی،فیلیپین، بنگلادش، مصر، اندونزی، سریلانکا و سودان میباشد.
  • برخی از مشاغل در عمان علاوه بر مدارک مورد نیاز، باید مجوز آن حرفه نیز توسط دولت عمان تائید شود.

کار در عمان

برای رسیدن به کار در عمان برخی از این مشاغل شامل حرفه های خاص مانند حرفه پزشکی، حرفه های آموزشی، حرفه های مذهبی و حرفه های رسانه ای می باشد. عمان کشوری است که حدود یک چهارم جمعیت آن، مهاجرینی هستند که مشغول کار در این کشورند.جمعیت کم و نداشتن نیروی کار ماهر در کنار مالیات ناچیز و عملا میتوان گفت صفر درصد و دستمزدهای بالا، همه و همه شرایطی را فراهم کرده تا افراد زیادی در پی تشکیل یک زندگی خوب به این کشور مهاجرت کنند. سالانه وبه صورت مقطعی کشور عمان از کشورهای همسایه درخواست نیروی کار میکند که به دلیل نزدیگی به ایران این موضوع شامل حال ایرانیان نیز میشود. اعزام نیروی کار به عمان زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی ایران صورت میگیرد.

سایت های کاریابی در عمان

در زیر برخی از سایتهای کاریابی معتبر عمان را به شما معرفی میکنیم:

  •  کاریابی رید (Reed)
  • https://www.reed.co.uk/account/register
  • کاریابی سیار
  • http://www.budgerecruitment.com/candidates
  •  استعداد جهانی NES
  • www.nesglobaltalent.com/find-a-job
  •  گروه استخدام نخبگان
  • http://www.eliterecruitmentgroup.com/candidate/register.asp
  •  مدیریت منابع انسانی جهانی المیلادی
  • http://al-miladi.com/contact_us.php
  • آژانس انتخاب منابع انسانی
  • www.selecthr.ae/en/vacancies
  •  رندستاد خاورمیانه
  • www.randstad.com/jobs/job-search-results؟ct=220&r=true
  •  روش های تامین منابع انسانی خاورمیانه و شمال آفریقا LLC
  • http://www.menahrs.com/index.php/post-your-cv/

 

شرایط کار در قطر

همانطور که می­دانید انجام کار در قطر طرفداران زیادی دارد. میزان ساعت کاری در قطر بطور متوسط 40-48 ساعت در هفته در نظر گرفته شده است و کارمندان اجازه انجام اضافه کاری را نیز دارند. حقوق کارکنان در قطر در مقایسه با کارمندان اروپایی بیشتر است و دولت قطر نیز به ندرت از کارکنان در این کشور مالیات اخذ می­ نماید، اتباع خارجی برای ورود به قطر به منظور انجام کار در این کشور می­ باید ویزای کاری قطر را دریافت نمایند که دارای اعتبار 6 ماهه تا 3 ساله می­ باشند و افراد اجازه تمدید آن را برای مدت طولانی نیز خواهند داشت.

میزان درآمد افراد در کشور قطر

میزان حقوق و دستمزد در کشور قطر در مقایسه با کشورهای اروپایی بیشتر است. در جدول زیر ما لیستی از مشاغل و متوسط حقوقی که کارفرمایان در قطر به کارکنان پرداخت می­نمایند را نمایش داده ایم.

میانگین شغل میانگین حقوق ماهانه ریال قطر میانگین شغل میانگین حقوق ماهانه ریال قطر
خدمات اقامت و غذا 9270 کارخانه و ساخت 31213
حسابداری و مالی 12794 مالی و بیمه 22212
مدیریت/ پذیرش/ منشی 7383 مو/ زیبایی/ تناسب اندام 4950
تبلیغات/ طراحی گرافیکی/ مدیریت رویداد 23844 بهداشت و پزشکی 18491
کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری 5020 منابع انسانی 16904
خطوط هوایی/ هواپیما/ هوافضا/ دفاع 16856 واردات و صادرات 12266
معماری 19386 فناوری اطلاعات 18524
هنر، سرگرمی و تفریح ​​ 11357 بیمه 13784
خودرو 13250 بازاریابی 17870
بانکداری 21130 مدیا/ رسانه/ هنر/ سرگرمی 27500
مراقبت از کودک 8000 نفت/ گاز/ انرژی/ معدن 23042
تمیز کردن و خانه داری 9350 دارویی و بیوتکنولوژی 12875
ساخت و ساز/ ساختمان/ نصب 17292 عکاسی 17000
پیک/ حمل و نقل/ رانندگان 3650 دولت، دفاع، امنیت اجتماعی اجباری 25123
خدمات مشتری و مرکز تماس 12780 روابط عمومی 21333
برق و الکترونیک 12755 خرید و موجودی 15141
برق، گاز، تهویه مطبوع 20550 کنترل کیفیت و مطابقت 15382
مهندسی 19359 املاک و مستغلات 13000
محیط زیست 25333 فروش خرده فروشی و عمده فروشی 12124
امکانات/ تعمیر و نگهداری/ تعمیر 11290 خدمات علمی و فنی 7500
امنیت و آتش نشانی 6622

مدارک لازم برای استخدام در قطر

جهت استخدام در قطر مدارک زیر باید ارائه گردد:

  • مدارک هویتی
  • مدارک گواهی سلامت وزارت بهداشت قطر
  • مدرک اجازه کار اداره کار قطر
  • ویزای دارای اعتبار کشور قطر

تا سال 1967 کشور قطر یکی از مستعمرات انگلستان بود اما پس از آن این کشور استقلال خود را بدست آورد. مردم این کشور مسلمان هستند و در تمامی اموز زندگی خود بر طبق شریعت اسلام عمل می­نمایند. حکومت کشور قطر بصورت پادشاهی اداره می­گردد. ناگفته نماند مردم کشور قطر به سخاوت و مهمان نوازی معروفند.

شرایط همراه در ویزای کار قطر

شما می توانید خانواده درجه یک خود را به همراه خود به کشور قطر ببرید. منظور از خانواده همسر قانونی و فرزندان هستند. امکان همراه داشتن فرزند خواندگان نیز وجود دارد اما برای این کار نیاز به گذران مراحل ادارای بیشتری وجود دارد، همچنین این امکان وجود دارد که فرد والدین وابسته خود را نیز همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که ازدواج شما حتما باید به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد. کارشناسان و مشاورین موسسه ویژن

همواره پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان می­ باشد. توجه داشته باشید موسسه هیچ گونه خدماتی در خصوص کاریابی در کشور قطر نداشته و تنها در زمینه اخذ ویزای کاری این کشور به فعالیت می پردازد.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید