مهاجرت به کانادا پزشکان

مهاجرت به کانادا پزشکان

در سال 2019 کانادا بیش از هر سالی به دکتر نیاز دارد

 

در استان کلمبیا انگلیسی کانادا در حدود 700000 خانواده دکتر وجود ندارد . مسئله اموزش بیشتر دکترها به صورت ارام انجام می شود .

علت نخست برای کمبود دکتر در کانادا این است که اکثر مردم رشته های پزشکی و بیمارستانی را یک انتخاب خاص میدانند (ان افرادی که مشغول تمرین هستند به طور گسترده در بیمارستان ها کار می کنند , بیمارهایی از اورژانس را ویزیت می کنند , تاریخچه پزشکی را مطالعه می کنند و روش های درمان را برسی میکنند) .
فقط دوره های کوتاه مدت راه حل استخدام خارجی برای استخدام دکتری است .

 مهاجرت به کانادا پزشکان Medical Council of Canada : 

MCCEE که مخفف کلمه Medical Council of Canada Evaluating exam میباشد.  امتحان MCCEE اولین امتحان ارزیابی مدارک پزشکی در کانادا است.

پزشکانی که قصدمهاجرت به کانادا را دارند،جهت گرفتن پروانه، باید ر دو امتحان مهم قبول شوند

امتحانات MCCQE

یا Medical Council of  Canada Qualifying Exam  خود، به دو بخش تقسیم می شود :

  1. MCCQE I
  2. MCCQE II

 

سازمانی به نام سازمان نظام پزشکی کانادا عهده دار اعطای مجوز (پروانه) پزشکی به پزشکانی است، که در خارج از آمریکا و کانادا تحصیل کرده اند و قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

مهاجرت به کانادا پزشکان

LMCC :

به پروانه پزشکی این پزشکان  LMCC یا Licentiate of the Medical Council of Canada  میگویند.

پزشکانی که قصد مهاجرت به کانادا دارند و قصد دارند که وارد بازار کار کانادا شوند باید این سه امتحان را در کانادا طی نمایند.

  1. امتحان MCCEE
  2. امتحان  MCCQE I
  3. امتحان  MCCQE II

 

و علاوه بر این باید مدارک زبان فرانسه و یا انگلیسی را نیز  ارائه نمایند. البته ارائه مدرک تافل و یا مدارک زبان فرانسه بستگی به ایالتهای مختلف کانادا دارد. به طور مثال در بر خی استانها مثل نیوفاندلند فقط با داشتن تافل و MCCEE   پزشکان میتوانند وارد بازار کار شوند.

IMG :

به پزشکانی که در خارج از آمریکا و کانادا تحصیل کرده اند، در اصطلاح IMG  یا    International Medical Graduates  میگویند.

دسته جدید دکتری برای مهاجران کانادایی مهاجرت به کانادا پزشکان

مهاجرت به کانادا پزشکان

مهاجرت به کانادا پزشکان : در ایالت های نوا اسکوتیا و کلمبیا انگلیسی دسته های دکتری جدیدی برای مهاجران  به کانادا در 5 تا 10 روز شروع شده است  .

انها جلوی کاغذ بازی را می گیرند . وزیر مهاجران لنادیاب میگوید : دکتر هایی که علاقه مند به کار در کانادا هستند باید یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند توسط ان اس اچ ا یا مرکز سلامت ایوان والتون کیلام تایید شده باشد , به عنوان :

  •  دندان پزشک یا وکیل و پزشک خانواده ( در زیر شاخه NOC 3112)
  •  دکتر متخصص ( در زیر شاخه NOC 3111 )

همچنین داوطلب ها باید مجوز فرایند را از دانشگاه دکترا و جراحی در کانادا داشته باشند .

چگونه میتوان برای دسته مهاجران کانادا درخواست کرد ؟

درخواست کنندگان در ابتدا باید از سازمان مهاجرت نوا اسکوتیا برای نامزدی استانی قبل از درخواست اقامت دایمی از طریق مهاجرت , پناهندگی و شهروندی کانادا ( IRCC) درخواست دهند .
ایا شما پتانسیل کاندید شدن برای این پست را دارید ؟

قبل از هر اقدامی توصیه می کنیم فایل آموزشی کانادایی شو را مطالعه کنید در این فایل تمامی آنچه یک مهاجر باید بداند قرار  داده ایم همچنین نحوه مهاجرت و بهترین شهر برای مهاجرت به کانادا پزشکان معرفی کرده ایم .

قطعا با مطالعه کانادایی شو می توانید با کم ترین هزینه ممکن بهترین تصمیم را بگیرید و موسسه ویژن با حقوق دانان بین الملل خود میتوتند بیشترین یاری را بشما اراِیه نماید کافیست با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

 

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید