سرمایه گذاری در استرالیا و بررسی کامل شرایط آن

سرمایه گذاری در استرالیا و بررسی کامل شرایط آن
سرمایه گذاری در استرالیا ، شرایط کارآفرینی در استرالیا و مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا با سرمایه گذاری در استرالیا می توان اقامت دائم و پاسپورت استرالیا را دریافت کرد؟ سود سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟ راههای سرمایه گذاری در استرالیا کدامند؟ آیا با خرید سهام در استرالیا می توان اقامت این کشور را بدست آورد؟ شرایط اقامت استرالیا از طریق خرید سهام شرکت چیست؟ آیا اقامت استرالیا با ۵۰۰۰۰ دلار امکان پذیر است؟ شرایط اقامت استرالیا از طریق خرید ملک چگونه است؟ اگر در کشور استرالیا تمایل به سرمایه گذاری داشته باشیم هزینه ها و مبالغ سرمایه گذاری به چه صورتی است؟ در این مقاله به این قبیل سوالات پاسخ داده و به شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری نیز پرداخته می شود. ویزاهای سرمایه گذاری در کشور استرالیا و همچنین کارآفرینی در این کشور دارای انواع بسیار و نکات مهمی است که باید توسط وکیل مهاجرت مجرب تحلیل شود. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات در مورد اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستید با ما همراه باشید تا در این مقاله این مطلب را به صورت تخصصی بررسی نماییم. اگر در مورد مدارک مورد نیاز اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا و شرایط مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا و سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در استرالیا سوالات یا ابهاماتی دارید، اکیدا توصیه می نماییم که سؤالات خود را در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در استرالیا و شرایط خرید ملک در استرالیا از مشاوران موسسه ویژن بپرسید و مشاوره  تلفنی اخذ کنید . همچنین می توانید مقالات موسسه ویژن در رابطه با راههای سرمایه گذاری و به صورت کلی مهاجرت به کلیه کشورها مطالعه نمایید و در صورتی که سوالاتی در این رابطه برای شما عزیزان مطرح گردید در بخش دیدگاهها و یا به صورت وسیعتر در انجمن پرسش و پاسخ همگانی طرح نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن کارشناسان موسسه ویژن پاسخ هایی کامل، دقیق و واضح خدمت شما سروران ارائه نمایند.

در زیر عنوان مباحثی که بررسی خواهد شد را مشاهده خواهید نمود:

سرمایه گذاری در استرالیا و شرایط عمومی
سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در استرالیا و استانداردهای سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در استرالیا و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار
سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک در استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا با دریافت انواع ویزاهای سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در استرالیا و امتیازات لازم جهت سرمایه گذاری
سرمایه گذاری در استرالیا و مزایای آن
سرمایه گذاری در استرالیا و سخن پایانی
سرمایه گذاری در استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا و شرایط عمومی
در حال حاضر سرمایه گذاری در کشور استرالیا یکی از روش های مهاجرتی است که افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردارند متقاضی آن هستند. با توجه به وضعیت اقتصادی مناسب و رو به رشد استرالیا و همچنین استاندارد های بالایی که در استرالیا وجود دارد بسیاری از افراد، متقاضی یا علاقمند به کسب سود سرمایه گذاری استرالیا و یا اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری هستند، لذا این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب می نمایند. از جمله دلایلی که بسیاری از افراد استرالیا را برای سرمایه گذاری خود انتخاب می نمایند می توان به ارائه خدمات درمانی استاندارد و پیشرفته و نظام آموزشی رو به رشد در این کشور اشاره کرد. همچنین اقتصاد قوی استرالیا و وجود شرکت های بین المللی بسیاری در این کشور باعث شده تا بسیاری از افراد سرمایه گذاری در استرالیا را بعنوان یک گزینه top در برنامه خود بگنجانند. راههای سرمایه گذاری در کشور استرالیا متنوعند و افراد متقاضی می توانند از طریق ویزاهایی با ساب کلاس های متفاوت اقدام به این مهم نمایند؛ البته در این مقاله شرایط ساب کلاس ها برای شما عزیزان شرح داده خواهد شد.

کشور استرالیا در حدود ۲۶ میلیون نفر جمعیت دارد که در مساحتی حدود ۷٫۵ میلیون کیلومتر مربع مشغول به زندگی هستند. پایتخت استرالیا شهر کانبرا و شهرهای سیدنی، ملبورن و پرت بزرگترین شهرهای این کشور هستند. زبان رسمی کشور استرالیا انگلیسی است که خود به تنهایی سبب جلب متقاضیان بسیاری جهت مهاجرت به این کشور از طریق راههای مختلف مهاجرتی می باشد. واحد پول کشور استرالیا دلار استرالیا می باشد. اشخاصی که قصد اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری را دارند باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند از طریق ساب کلاس های متفاوتی که در استرالیا وجود دارد برای سرمایه گذاری اقدام نمایند. از جمله شرایطی که فرد سرمایه گذار باید دارا باشد این است که سرمایه کافی را دارا باشد، همچنین داشتن سن مناسب ترجیحا کمتر از ۵۵ سال از جمله شرایطی است که افراد متقاضی می توانند به راحتی برای ویزا های سرمایه گذاری استرالیا اقدام نمایند. سرمایه گذاری در استرالیا روش های مختلفی دارد که برخی از آنها منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا و متعاقبا تابعیت، شهروندی یا پاسپورت این کشور می شوند و برخی دیگر از این روشها آثار اقامتی و تابعیتی برای فرد متقاضی یا خانواده وی نخواهند داشت که در ادامه این موضوع نیز بررسی شده است.

نمودار اطلاعات و شرایط عمومی کشور استرالیا

 

ویزای استرالیا
مقایسه اروپا آمریکا و کانادا و استرالیا
هزینه مهاجرت به استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری
تمامی روشهای سرمایه گذاری در کشور استرالیا منجر به اخذ اقامت دائم یا PR استرالیا نخواهد شد اما برخی از روشهای سرمایه گذاری می تواند شرایط لازم به جهت اخذ اقامت دائم و پاسپورت استرالیا فراهم نماید که البته لازم است یک وکیل مهاجرت مسلط به قوانین روز دنیا و همچنین یک مشاور اقتصادی قوی در این زمینه در کنار شما گام بردارد و یک به یک مراحل لازم را فراهم نماید. لذا اگر بر اساس آنچه که گفته شد اقدام کنید، در پروسه های سرمایه گذاری در کشور استرالیا در مدت زمان ۱ الی ۴ سال بسته به نوع سرمایه گذاری و میزان مبلغی که در این زمینه به جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا ارائه می نمایید، می توان موفق به اخذ اقامت دائم و در ادامه اخذ پاسپورت این کشور شد. لازم به ذکر است که متقاضیان سرمایه گذاری در این پروسه می توانند خانواده خود که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در کنار خود داشته باشند و در همین مدت موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت برای آنها نیز گردند. البته لازم به ذکر است در کنار مبلغی که به جهت ثبت شرکت یا کارآفرینی در استرالیا وارد این کشور می نمایید با راه اندازی بیزینس مورد نظر بعد از مدت زمان مشخصی که بستگی به آن بیزینس دارد بین دو الی ۴ سال پس از راه اندازی بیزینس با ارائه گردش حساب شرکت نشان دهید این بیزینس برای کشور استرالیا مفید بوده است و سودآوری نیز داشته است و بعد از اثبات میزان سودآوری لازم می توانید درخواست اخذ اقامت دائم کشور استرالیا را برای خود و خانواده و یک سال پس از آن درخواست اخذ پاسپورت را به اداره مهاجرت استرالیا ارائه نمایید.

مهاجرت به استرالیا – اقامت استرالیا – ویزای استرالیا – پاسپورت استرالیا – استرالیا کجاست؟

فایل صوتی مؤسسه ملک پور در مورد سرمایه گذاری تا ۲۰۰ هزار دلار در کشور های انگلیسی زبان
دریافت0 ثانیه0 KB24 K
پخش کننده صدا

از دکمه های بالا و پایین برای کم و زیاد کردن حجم صدا استفاده کنید.
1.00x
30
00:00

گرفتن اقامت استرالیا از روشهای مختلف
شرایط اقامت استرالیا
اقامت استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا و استانداردهای سرمایه گذاری
شما چه برای سرمایه گذاری در استرالیا و چه هر کشور دیگری به کسب اطلاعاتی کامل از عوامل بسیاری که تاثیر بسزایی در سرمایه گذاری یا کسب و کار شما خواهد داشت، نیاز دارید. از این رو به جهت ارزیابی بهتر شرایط اقتصاد و میزان ریسک سرمایه گذاری در استرالیا باید از عواملی چون ریسک مصادره اموال و میزان فساد اداری کشور استرالیا اطلاعات لازم را کسب نمود.

ریسک مصادره اموال استرالیا
ریسک مصادره اموال نشان از میزان حمایت کشور استرالیا از سرمایه گذار دارد. اگر تمایل به سرمایه گذاری در استرالیا دارید باید به این نکته توجه کنید که تا چه میزان دولت این کشور از سرمایه گذار خارجی حمایت می کند و سرمایه وی تا چه میزان در حاشیه امن قرار دارد. همانطور که در نمودار ذیل مشاهده می نمایید میزان نرخ مصادره اموال یا سلب مالکیت در هر کشور در بازه عددی ۱ الی ۷ سنجیده می شود و هر چه این نمودار رقم بیشتری را نشان دهد یعنی ریسک سرمایه گذاری بالا و امنیت سرمایه گذاری در آن پایین تر است ( بعبارت بهتر میزان حمایت دولت از سرمایه گذار خارجی کمتر خواهد بود ) همانطور که مشاهده می کنید نرخ ریسک مصادره اموال در کشور استرالیا معادل ۱ یعنی در پایین ترین سطح قرار دارد و این بدین معنی است که کشوری مطمئن جهت سرمایه گذاری خارجی می باشد.

نمودار نرخ ریسک مصادره اموال استرالیا

میزان کنترل فساد اداری در استرالیا
میزان کنترل فساد اداری نشانگر این مطلب خواهد بود که دولت استرالیا تا چه میزان توانسته میزان فساد اداری یا قضایی را کنترل نماید و تا چه میزان در این امر موفق بوده است. همانطور که در نمودار ذیل مشاهده می کنید میزان سنجش کنترل فساد اداری بین ۲٫۵- و ۲٫۵+ است و هر چه نرخ کنترل فساد اداری یا قضایی در یک کشور در نمودار، عددی نزدیک به ۲٫۵+ را نشان دهد نشان دهنده موفقیت دولت آن کشور در این امر خواهد بود. همانطور که در نمودار ذیل مشاهده می کنید نرخ کنترل فساد اداری در سال ۲۰۱۷ معادل ۱٫۸ درصد است که می توان گفت رقم متعادلی می باشد.

بهترین کشور برای پول درآوردن
بهترین کشور برای سرمایه گذاری خارجی
حقوق انحصار و رقابت در سرمایه گذاری خارجی
سرمایه گذاری در استرالیا و شاخص های اقتصادی تاثیر گذار
شاخص های اقتصادی نشان دهنده میزان پویایی و پیشرفت اقتصادی و میزان رونق اقتصادی کشورها می باشد. آگاهی از شاخص های اقتصادی به جهت انتخاب کشور مناسب برای سرمایه گذار خارجی بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ زیرا از جمله شاخص های اقتصادی می توان مالیات، تولید ناخالصی و نرخ بیکاری را نام برد که تمامی این شاخصها گویای میزان پیشرفت اقتصادی، بازار کار و همچنین میزان سودده بودن سرمایه گذاری در استرالیا و یا سایر کشورها را نشان خواهد داد. در ادامه شاخص های مهم اقتصادی را به جهت اطلاع شما عزیزان از انتخاب کشور استرالیا به جهت سرمایه گذاری بررسی خواهیم نمود:

میزان انواع مالیات در کشور استرالیا
همانطور که مستحضرید مالیات در یک کشور انواعی دارد : مالیات بر درآمد شرکت ها، مالیات بر درآمد افراد، مالیات بر فروش و … . هر کدام از این مالیات ها نیز نرخی متفاوت دارد و برای سرمایه گذاران خارجی نیز اطلاع از این نرخ ها بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا اگر شما بعنوان یک سرمایه گذار خارجی قصد خرید املاک و مستغلات دارید می بایست از نرخ مالیات بر فروش در آن کشور آگاهی داشته باشید یا اگر قصد راه اندازی یک شرکت و استخدام شهروند آن کشور را دارید، لزوما باید برای تشخیص به صرفه بودن و برآورد turn over مالی شرکت خود می بایست مالیات بر درآمد کمپانیها و همچنین مالیات بر درآمد افراد را بدانید. در جدول زیر همه این اطلاعات من باب جدیدترین نرخ انواع مالیات برای سرمایه گذاری در استرالیا را مشاهده می فرمایید :

انواع مالیات در استرالیا آخرین نرخ نرخ قبلی بیشترین نرخ کمترین نرخ واحد
نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها ۳۰٫۰۰ ۳۰٫۰۰ ۴۹٫۰۰ ۳۰٫۰۰ درصد
نرخ مالیات بر درآمد افراد ۴۵٫۰۰ ۴۵٫۰۰ ۴۷٫۰۰ ۴۵٫۰۰ درصد
نرخ مالیات بر فروش ۱۰٫۰۰ ۱۰٫۰۰ ۱۰٫۰۰ ۱۰٫۰۰ درصد
نرخ امنیت اجتماعی ۱۱٫۵۰ ۱۱٫۵۰ ۱۱٫۵۰ ۱۰٫۵۰ درصد
نرخ امنیت اجتماعی برای کمپانیها ۹٫۵۰ ۹٫۵۰ ۹٫۵۰ ۹٫۰۰ درصد
نرخ امنیت اجتماعی برای کارمندان ۲٫۰۰ ۲٫۰۰ ۲٫۰۰ ۱٫۵۰ درصد
نرخ تولید ناخالصی استرالیا
نرخ تولید ناخالصی در هر کشوری میزان رونق اقتصادی کشور را نشان خواهد داد. یعنی یک کشور تا چه حد توانسته برای پیشرفت اقتصادی خود تلاش نماید. در ادامه نرخ تولید ناخالص کشور استرالیا را در این نمودار مشاهده می کنید که بسیار رو به رشد، با اقتصادی پویا و فعال در اکثر زمینه ها در پی افزایش رفاه شهروندان در حرکت می باشد. می توان گفت سرمایه گذاری در استرالیا اگر پایه و اساس دقیق و برنامه ریزی شده و با به کارگیری وکلای قوی و کارکشته در امر سرمایه گذاری باشد به دلیل زمینه مناسبی که به جهت سرمایه گذاری وجود دارد می تواند موفقیت آمیز بوده و آثار پر باری داشته باشد :

نمودار نرخ تولید ناخالص داخلی استرالیا

نرخ بیکاری در استرالیا
هر چه نرخ بیکاری یک کشور کمتر باشد بدین معنی می باشد که تعداد موقعیت های کاری بالا و هر چه موقعیت کاری در یک کشور بیشتر باشد نشان از آن دارد که رونق کسب و کار در آن کشور بالاست. همچنین وجود صنایع، شرکت های بسیار نشان از رونق اقتصادی دارد و رونق اقتصادی یعنی بازار کار با پتانسیل بسیار بالا. طبیعتا شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی قصد دارید در کشور سرمایه گذاری کنید که در حیطه و بازار سرمایه گذاری خود رونق و پویایی وجود داشته باشد نه اینکه در آن بازار با کساد و خمودی در معاملات مواجه باشید. نرخ بیکاری در استرالیا تا به الان در سال ۲۰۱۹ معادل ۵ درصد می باشد که با توجه به جمعیت قابل توجه این کشور می توان گفت نرخ پایینی محسوب می شود.

نمودار نرخ بیکاری در کشور استرالیا

چنانچه قصد دارید از جدیدترین شرایط کار در استرالیا و لیست مشاغل مورد نیاز این کشور آگاهی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم به لینک زیر مراجعه بفرمایید :

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ( جدیدترین شرایط کار در استرالیا )

لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

بررسی نرخ تورم استرالیا
یکی از شاخصه های اقتصادی دیگری که در زمینه سرمایه گذاری خارجی حائز اهمیت است ، نرخ تورم کشور مقصود است. پر واضح است که هرچه نرخ تورم در یک کشور بالا باشد، بازار آن کشور متلاطم تر است و این نرخ تورم در تمامی ارکان اقتصادی و اجتماعی آن کشور تأثیر منفی خود را پیوسته خواهد گذاشت. لذا سرمایه گذاران خارجی به دنبال کشوری هستند که نرخ تورم در آن پایین باشد. در نمودار زیر نرخ مهار شده تورم در استرالیا را مشاهده می کنید :

نمودار نرخ تورم استرالیا

بررسی نرخ سود سپرده در کشور استرالیا بمنظور سرمایه گذاری در این کشور
چنانچه قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارید، ممکن است برای رشد کسب و کار خود مایل باشید، یا قصد دارید که برای جبران کمبودهای مالی چه در زمینه خرید املاک یا چه کارآفرینی یا ثبت شرکت و … از بانکهای این کشور وام بگیرید. یا سرمایه خود را در بانکهای این کشور برای مدت دلخواه بخوابانید و می خواهید بدانید که چه مقدار سود به آن تعلق می گیرد. لذا بررسی میزان سود وامها یا حساب های بانکی در کشور مقصد از اهمات تصمیم گیری برای شما خواهد بود. در نمودار زیر مشاهده می فرمایید که نرخ سود سپرده در استرالیا به ۱٫۳۰ درصد کاهش یافته است. لازم به ذکر است که در بازه سالهای ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۹ میانگین نرخ سود سپرده ۶٫۰۴ درصد بوده است. نیازی به توضیح نیست که شاخص نرخ سود سپرده بانکی در هر کشور نشان از جریان پول در بازارهای موازی نیز خواهد داشت.

سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک در استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک در این کشور میسر است اما لازم به ذکر است که که خرید ملک برای اتباع دیگر کشورها و اخذ اقامت از این طریق بسیار سخت خواهد بود چرا که در ابتدا فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک درخواست خود را به جهت اخذ ویزا ارائه نماید. با ویزای موقت به کشور استرالیا ورود و ابتدا از فیلتر هیئت بررسی یا FIRB می بایست عبور نماید. رزومه متقاضی توسط هیئت مذکور در طول مدت ۳۰ روز بررسی می گردد و وی با ارائه مدارکی به اثبات رساند که برای کشور استرالیا ایجاد خطر نخواهد کرد. در سالهای اخیر خرید ملک در استرالیا و به صورت کلی بازار ملک و املاک در این کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار است و می توان گفت چینی ها این بازار را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استرالیا – خرید املاک و مستغلات در کشور استرالیا

لازم به ذکر است که از خرید ملک در استرالیا می توان تنها به سود سرمایه گذاری در استرالیا دست یافت چرا که خرید ملک در این کشور خود به تنهایی موجب اخذ اقامت دائم نمی گردد. افرادی که تمایل به اخذ اقامت دائم و پاسپرت استرالیا دارند بهتر است از دیگر روش های روش های سرمایه گذاری در کشور استرالیا استفاده نمایند و پس از اخذ اقامت دائم به خرید ملک و سرمایه گذاری از این طریق بپردازند.

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک
شرایط خرید ملک در کشور استرالیا
سرمایه گذاری در استرالیا با دریافت ویزاهای سرمایه گذاری
کشور استرالیا به متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور با اعطای ویزاهای متعدد این امکان را فراهم می سازد که با روش های مختلف سرمایه گذاری در استرالیا به اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور اقدام نمایند.

سرمایه گذاری در خارج از کشور – اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری

انواع ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا عبارتند از:

سرمایه گذاری در استرالیا از طریق اخذ ویزای ساب کلاس ۱۸۸
ویزای ساب کلاس ۱۸۸ یک نوع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا می باشد که با اقامت ۴ ساله در استرالیا می توان آن را به اقامت دائم تبدیل کرد .ویزای ساب کلاس ۱۸۸ بدین صورت است که شرایط اولیه فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا توسط دولت استرالیا بررسی خواهد شد و پس از جذب اسپانسر از یکی از ایالت های این کشور به فرد متقاضی امکان سرمایه گذاری داده خواهد شد که در این صورت فرد می تواند به مدت ۴ سال در استرالیا اقامت داشته باشد؛ اما نکته ای که این نوع ویزا دارد این است که فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا در مدت ۴ ساله حضور خود در استرالیا باید کسب و کار مورد نظر خود را راه اندازی نماید که میزان سرمایه اولیه جهت راه اندازی کسب و کار در هر ایالت با ایالت دیگر متفاوت خواهد بود. گفتنی است که پس از راه اندازی کسب و کار فرد متقاضی می تواند اقامت دائم استرالیا را اخذ نماید.

شرایط سرمایه گذاری در استرالیا با ویزای ساب کلاس ۱۸۸ عبارتند از:

فرد متقاضی ویزای ساب کلاس ۱۸۸ باید کمتر از ۵۵ سال سن را داشته باشد.
فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار استرالیا را دارا باشد تا بتواند اقدام نماید همچنین باید بتواند این مبلغ را به کشور استرالیا نیز انتقال دهد.
شخص متقاضی باید بتواند اثبات نماید که مبلغی در حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار استرالیا را به صورت گردش مالی در چندین سال اخیر دارا بوده است.
شخص متقاضی باید اثبات نماید که توانایی مدیریت یک تجارت در استرالیا را دارد.
فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید بتواند حداقل ۶۵ امتیاز را کسب نماید.
سرمایه گذاری در استرالیا از طریق اخذ ویزای ساب کلاس ۱۳۲
ویزای ساب کلاس ۱۳۲ بیشتر مختص مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ و افرادی می باشد که توانایی سرمایه گذاری های کلان در استرالیا را دارند. اشخاصی که این نوع ویزا را اخذ می نمایند باید تعهد نمایند که پس از ورود به استرالیا مبلغی در حدود ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا را وارد این کشور نمایند و سرمایه گذاری خود را انجام دهند .نکته مهمی که در مورد ویزای ساب کلاس ۱۳۲ وجود دارد این است : اشخاصی که برای این نوع ویزا درخواست می نمایند امکان این را دارند که از ابتدا و قبل از ورود به خاک استرالیا برای همراهان خود ( همسر و فرزند ) نیز اقدام نمایند و اقامت دائم استرالیا را نیز اخذ نمایند. از جمله شرایط مهم در باب اخذ ویزای ساب کلاس ۱۳۲ عبارتند از:

سن کمتر از ۵۵ سال
فرد متقاضی و یا همراهان او باید سرمایه ای در حدود ۴۰۰۰۰۰ دلار استرالیا را دارا باشند.
فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا و یا همراهان او باید اثبات نمایند که ارزش دارایی آنها در حدود ۱٫۵ میلیون دلار می باشد که این هزینه قابلیت انتقال به استرالیا را نیز داشته باشد.
فرد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید اثبات نماید که گردش مالی در حدود ۳ میلیون دلار را دارد.
فرد متقاضی سرمایه گذاری باید مالکیت حداقل ۵۱ درصد از بیزینس را دارا باشد.
سرمایه گذاری در استرالیا از طریق اخذ ویزای ساب کلاس ۸۸۸
این نوع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا یک ویزا برای متقاضیان ایالتی و مهاجران تاجر و سرمایه گذاری است که ویزای ساب کلاس ۱۸۸ را به صورت ۴ ساله دارند و به دنبال اقامت دائم هستند. مهاجرین تاجر که به دنبال اقامت دائم از طریق تجارت و سرمایه گذاران برجسته تحت ویزا ۸۸۸ باید الزامات ایالتی و وزارت امور خارجه استرالیا را با هم برآورده کنند. الزامات ایالتی دولتی و اداره امور داخلی برای هر جریان متفاوت است. متقاضی باید در ابتدا باید برای مهاجرین SA اقدام کند و بعد درخواست ویزای ۸۸۸ را به امور خارجه ارسال کند. این ویزا برای مدت ۵ سال معتبر می باشد و از آن می توان استفاده کرد تا اقامت دائم و شهروندی استرالیا از طریق سرمایه گذاری را کسب کرد.

الزامات نامزدی برای این ویزا بر مبنای ویزا ساب کلاس ۱۸۸ است که شما در ابتدا برای آن درخواست کردید:

نوآوری در تجارت : صاحبان کسب و کاری که قصد انتقال تجارت خود یا ایجاد یک تجارت جدید در استرالیا جنوبی را دارند.
سرمایه گذاری در تجارت : سرمایه گذاران موفق و صاحبان مشاغل که قصد دارند ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا را برای مدت ۴ سال در استرالیا جنوبی سرمایه گذاری کنند.
سرمایه گذاران برجسته : کسانی که مایل به کسب سود در استرالیا هستند و میزان ۵ میلیون دلار استرالیا را برای ۴ سال سرمایه گذاری می کنند.
لازم به ذکر است که قبل از ارائه درخواست ویزای ساب کلاس ۸۸۸ متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا باید پروسه و فرایند خاصی را انجام دهد و بعد درخواست ویزای خود را ارائه نماید. این فرآیند عبارتند از:

تکمیل فرم ۱۴۱۴
کپی صفحه اطلاعات شخصی پاسپورت
گواهینامه نام تجاری ثبت شده
گواهینامه ثبت تجارت استرالیایی
گواهینامه ثبت شرکت برای تجارت ( در صورت وجود )
گزارش ASIC که نشان دهنده مالکیت و سهم از تجارت استرالیایی می باشد.
قرارداد خرید در صورتی که کسب و کار خریداری شده است.
شواهد اقامت مشخص در ۸ ماه گذشته با ذکر تاریخ
اظهارات ۸ فعالیت تجاری قبلی (BAS)
گواهی توانایی مالی
دارایی / بدهی
ارزش خانه خانواده
ارزش املاک سرمایه گذاری
ارزش خالص دارایی های تجاری
ارزش وسایل نقلیه
پول نقد در بانک
سهام
وام مسکن
املاک سرمایه گذاری
وام شخصی
دیگر مدارک بدهی
گواهی صادرات فعالیت
شواهد قابل توجهی از سرمایه سرمایه گذاری شده در کسب و کار
گواهی استخدام
سرمایه گذاری در استرالیا و امتیازات لازم جهت سرمایه گذاری
متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در استرالیا دارند باید از این مطلب اطلاع یابند که باید به جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری متناسب با شرایط خود امتیازات لازمه را کسب نمایند. این امتیازات شامل سن، نوع کسب و کار، تحصیلات، سابقه کار، میزان سرمایه گذاری و… می باشند. لازم به ذکر است که میزان تسلط به زبان در پروسه اخذ ویزای سرمایه گذاری در استرالیا در امتیازات متقاضی محاسبه نمی شود، اما داشتن تسلط به زبان انگلیسی حتی به صورت نسبی می تواند به پیشبرد روند سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس مورد نظر متقاضی تاثیر شایانی داشته باشد. در ادامه جدول امتیازبندی سرمایه گذاری در استرالیا را مشاهده می نمایید:

امتیازات سن
۱۸ الی ۲۴ سال ۲۰ امتیاز
۲۵ الی ۳۲ سال ۳۰ امتیاز
۳۳ الی ۳۹ سال ۲۵ امتیاز
۴۰ الی ۴۴ سال ۲۰ امتیاز
۴۵ الی ۵۴ سال ۱۵ امتیاز
بالای ۵۵ سال امتیازی نخواهد داشت
امتیاز تحصیلات
مدرک لیسانس در رشته های تکنولوژی یا بیزینس ۱۰ امتیاز
مدرک لیسانس در سایر رشته ها ۵ امتیاز
نوع بیزینس و نوآوری در طرح آن
اختراع ثبت شده مرتبط با طرح تجاری ۱۵ امتیاز
علامت تجاری ثبت شده مرتبط با بیزینس ۱۰ امتیاز
تجارت در شاخه صادرات ۵ امتیاز
تجارتی که میزان فروش آن در ۳ سال پیاپی ۲۰ درصد رشد داشته باشد ۱۰ امتیاز
تمکن مالی متقاضی و میزان سرمایه گذاری ( دلار استرالیا)
۸۰۰ هزار ۵ امتیاز
۱٫۳ میلیون ۱۵ امتیاز
۱٫۸ میلیون ۲۵ امتیاز
۲٫۲۵ میلیون ۳۵ امتیاز
سوابق کاری مرتبط
دارا بودن سوابق کاری مرتبط با بیزینس در ۴ سال از ۵ سال گذشته ۱۰ امتیاز
دارا بودن سوابق کاری مرتبط با بیزینس در ۷ سال از ۸ سال گذشته ۵ امتیاز
میزان درآمد زایی از بیزینس مورد نظر در کشور خود در ۲ سال اخیر ( دلار استرالیا)
۵۰۰ هزار ۵ امتیاز
۱ میلیون ۱۵ امتیاز
۱٫۵ میلیون ۲۵ امتیاز
۲ میلیون ۳۵ امتیاز
سرمایه گذاری در استرالیا و مزایای آن
سرمایه گذاری در استرالیا دارای مزایای بسیاری است که با انجام کلیه فرایندهای آن می توان از این مزایا به نحو احسن استفاده نمود. قبل از بیان این مزایا لازم به ذکر است که امر سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی نیاز به تسلط به قوانین کشور مورد نظر و نوع برخورد دولت کشور با سرمایه گذار خارجی خواهد داشت و بهترین اقدام بررسی این مطلب و برداشتن گام های محکم در این رابطه به همراه یک وکیل معتبر مهاجرت به استرالیا با رزومه کاملا شفاف در این زمینه می باشد. وکیلی که هم به امور سرمایه گذاری تسلط داشته باشد و هم تجربیات و پرونده هایی با تعداد مناسب در این زمینه دارا باشد که با موفقیت به انجام رسیده اند. موسسه ویژن با کمک وکلایی با اشراف کامل به کلیه امور سرمایه گذاری و قوانین مربوط به آن در کلیه کشورها آماده است تا شما سروران را در این پروسه همراهی نماید.

سرمایه گذاری در استرالیا – اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مزایای سرمایه گذاری در استرالیا عبارتند از:

تحصیل در استرالیا به صورت رایگان
امکان استفاده از کلیه خدمات درمانی،بهداشتی و رفاهی استرالیا همانند دیگر شهروندان این کشور
بهره مندی از شرایط مطلوب کار و زندگی در سراسر استرالیا
خانواده متقاضی سرمایه گذاری که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می شوند می توانند از کلیه امکانات نظیر تحصیل و دریافت خدمات به صورت رایگان بهره مند شوند
دریافت حقوق و امکانات در صورت بازنشستگی
سرمایه گذاری یورویی
اقامت اروپا با ۵۰ هزار یورو
سرمایه گذاری در استرالیا – اخذ اقامت و تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

 

پرسش و پاسخ متداول در خصوص سرمایه گذاری در کشور استرالیا
چه روشهایی برای سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد؟
با توجه به اقتصاد قوی استرالیا این کشور مقصد سرمایه گذاری افراد زیادی در سطح بین المللی است. به طور کلی، روش های سرمایه گذاری در استرالیا تنوع زیادی دارند و افراد می توانند از طریق ساب کلاس های مختلف برای سرمایه گذاری در استرالیا اقدام نمایند. سرمایه گذاری از طریق ساب کلاس ۱۸۸، سرمایه گذاری از طریق ساب کلاس ۱۳۲ و سرمایه گذاری از طریق ساب کلاس ۸۸۸ نمونه هایی از این شیوه های سرمایه گذاری هستند که مبلغ سرمایه گذاری در آنها متفاوت است.

آیا شرایط سرمایه گذاری در استرالیا برای ایرانیان مساعد است؟
در حال حاضر ایرانیان امکان سرمایه گذاری از طریق ساب کلاس های مختلف را در استرالیا دارند که در هریک میزان تخصص، مبلغ سرمایه گذاری، میزان مالکیت بیزینس و برخی موارد دیگر متفاوت هستند.

شرایط اخذ اقامت استرالیا با خرید سهام در بورس چگونه است؟
در برخی کشورها همچون برخی کشورهای اروپایی امکان سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق خرید سهام در بورس فراهم شده است. با این حال، چنین امکانی در استرالیا وجود ندارد و لازم است از طریق شیوه های دیگری برای اخذ اقامت استرالیا اقدام شود. توضیح بهتر آنکه شما با سرمایه گذاری در بورس یا سهام در استرالیا فقط می توانید به سود برسید و آثار اقامتی برایتان به دنبال ندارد.

هزینه اولیه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟
در کشور استرالیا روش های مختلفی برای سرمایه گذاری تعریف شده است که در قالب ساب کلاس های مختلف ارائه شده اند. بسته به روش انتخابی حداقل سرمایه مورد نیاز در هر روش متفاوت است. به عنوان مثال، در سرمایه گذاری از طریق روش ساب کلاس ۱۸۸ فرد لازم است حداقل ۸۰۰٫۰۰۰ دلار استرالیا سرمایه داشته باشد.

آیا استفاده از وکیل سرمایه گذاری در استرالیا امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟
با توجه به حساسیت فراوانی که مقوله سرمایه گذاری خارجی دارد، برای پیشگیری از هرگونه آثار زیان بار لازم است متقاضیان از وکلای مجرب مهاجرتی کمک بگیرند. این وکلا با توجه به مهارت و تخصصی که در زمینه سرمایه گذاری در استرالیا دارند می توانند افراد را در زمینه انواع روشهای سرمایه گذاری در استرالیا یاری نمایند.

آیا با تأسیس رستوران در استرالیا می توان به اقامت دائم رسید؟
افرادی که علاقه دارند از طریق تأسیس رستوران در استرالیا به اقامت برسند لازم است شرایط لازم را بر مبنای معیارهای مشخص شده داشته باشند و تحت ساب کلاس های مختلفی که برای سرمایه گذاری مشخص شده امتیازات لازم را کسب نموده و سرمایه گذاری نمایند.

آیا سرمایه گذاری در استرالیا به اقامت دائم و تابعیت منجر می شود؟
بسیاری از افراد سرمایه گذاری در استرالیا را با هدف اخذ اقامت دائم و تابعیت مد نظر قرار می دهند. در اکثر روش های سرمایه گذاری در استرالیا افراد در ابتدا می توانند اقامت موقت دریافت کنند و سپس منوط به رعایت الزاماتی، امکان اخذ اقامت دائم نیز وجود دارد. در اغلب موارد اقامت اولیه ۴ ساله است.

بهترین و ارزانترین روش سرمایه گذاری در استرالیا برای ایرانیان کدام است؟
روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در استرالیا تعریف شده است که تبعه کشورهای مختلف از جمله ایرانیان می توانند از طریق آنها به اقامت برسانند. یکی از کم هزینه ترین روش ها برای سرمایه گذاری در استرالیا سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی به ارزش ۲۰۰٫۰۰۰ دلار استرالیاست که نیازمند یک طرح کارآفرینانه است.

سود سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟
از آنجائیکه روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در استرالیا تعریف شده است، در هریک از این روش ها حداقل سرمایه مورد نیاز و میزان سود حاصل متفاوت است. به طور کلی، سود سرمایه گذاری در استرالیا بسته به روش انتخابی و بیزینس پلن می تواند متفاوت باشد و افراد می توانند بیزینس های سودآور را انتخاب نمایند.

سرمایه گذاری در استرالیا و سخن پایانی
سرمایه گذاری در استرالیا، روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم و پاسپورت از این طریق و همپنین امتیازات لازمه به جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفت. سرمایه گذاری در استرالیا بسیار مورد توجه متقاضیان متمول مهاجرت به استرالیا از سراسر جهان است؛ چرا که این کشور با دارا بودن صنایع پیشرفته، بازار پررونق و همچنین دارا بودن منابع طبیعی بسیار می تواند گزینه بسیار مناسبی به جهت کارآفرینی ، ثبت شرکت و انجام فعالیت های اقتصادی باشد. به سبب سختگیری بسیار دولت استرالیا به جهت گزینش متقاضیان سرمایه گذاری در استرالیا بهتر است افرادی راه در این مسیر بگذارند که از قبل با کارشناسان و وکلای مهاجرت یک به یک شرایط لازم به جهت اخذ امتیازات لازمه جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا را بررسی نموده و امتیازات خود را محاسبه نمایند. به دلیل تعدد ویزاهای سرمایه گذاری که دولت استرالیا به متقاضیان اعطا می کند باید به صورت دقیق از کلیه شرایط، امتیازات و پروسه اقدام در هر نوع از آنها آگاهی یافت. موسسه ویژن با استفاده از وکلای مهاجرت مجرب آماده است تا در مسیر تحقق هدف شما سروران به جهت سرمایه گذاری در استرالیا یاری رساند . اگر کماکان سوالاتی در باب سرمایه گذاری در استرالیا دارید می توانید با خطوط موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار گردید. همچنین به جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقالات موسسه ویژن را در کلیه سایت های معتبر و رسمی این موسسه مطالعه کنید در صورتی که ابهاماتی در باب این نوشتار و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای شما سروران موجود است می توانید سوالات و ابهامات خود را در بخش دیدگاههای همین نوشتار و یا در بخش پرسش و پاشخ همگانی مطرح نمایید و در زمانی کوتاه به پاسخ کامل دست یابید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید