اعزام دانشجو به فنلاند و بررسی شرایط آن

اعزام دانشجو به فنلاند و مقدمه ای بر آن

اعزام دانشجو به فنلاند ، شرایط تحصیل در فنلاند و اقامت فنلاند از طریق تحصیل در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. اعزام دانشجو به فنلاند از جهات بسیاری قابل بحث خواهد بود که به صورت ساده و خلاصه، اساسی ترین و مهم ترین نکات پیرامون آن، خدمت شما دوستان گرامی ارائه می شود. کشور فنلاند به دلیل اینکه از سطح اجتماعی بالایی برخوردار است، مورد استقبال دانشجویان زیادی می باشد. اما در کنار فوائد ذکر شده باید دید دانشجویان ایرانی می توانند با شرایط آب و هوایی این کشور خود را وفق دهند؟ همواره مهاجرت از طریق تحصیل، مورد سئوال مخاطبین است. چرا که اقدام از طریق تحصیل با شرایط طیف کثیری از افراد همخوانی دارد. امید است این مقاله که توسط متخصصین مجرب موسسه ویژن به نگارش درآمده، تمامی سئوالات و ابهامات ذهنی شما را برطرف می نماید و اطلاعات کاملی در باب ویزای تحصیلی فنلاند و شرایط تحصیل در فنلاند خدمت شما دوستان ارجمند ارائه دهد.

اعزام دانشجو به فنلاند و موسسه معتبر ویژن

اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در آن مبحثی است که مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است. موسسه ویژن با سال ها سابقه در امر مهاجرت کاری همواره آماده کمک به شما عزیزان جهت اخذ پذیرش تحصیلی و اخد ویزای تحصیلی کشورهای مختلف می باشد. با توجه به اینکه فنلاند یکی از کشور های اروپایی بوده و یکی از کشورهای حوزه شینگن می باشد و از امنیت و رفاه مناسبی برخوردار است مورد توجه دانشجویان بسیاری است. همچنین توصیه می شود از شرایط تحصیل در کانادا، دانمارک و انگلیس از طریق همین سایت اطلاعات کسب نمائید. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی و کانادا با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور، همکار موسسه اعزام دانشجو گیل یار  تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمایید.

اعزام دانشجو به فنلاند و شرایط عمومی آن

اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در کشور فنلاند همواره مورد توجه دانشجویان و متقاضیان زیادی از سراسر دنیا می باشد. فنلاند با جمعیتی بالغ بر 5.325.642 نفر یکی از مهم ترین کشورهای حوزه اسکاندیناوی می باشد. این کشور پایدارترین نظام اقتصادی را دارا می باشد. فنلاند در حال حاضر دو نوع موسسه آموزش عالی دارد: 1- دانشگاه های علوم پایه 2- دانشگاه های علوم کاربردی و در هر دوی این موسسات آموزش عالی در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس پذیرش دانشجو دارند در دانشگاه های علوم پایه آموزش ها بیشتر بر پایه تحقیقات علمی تمرکز دارد و برنامه دکتری فقط در این موسسات ارائه می گردد. دانشگاه های علوم کاربردی آموزش عالی تر و حرفه ای تری را در برمی گیرند و با زندگی کاری و توسعه منطقه ای ارتباط قوی دارند. موسسات آموزش عالی فنلاند در حال حاضر بیش از 400 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تدریس می کنند. مطالعه دکترا و گزینه های تحقیقاتی نیز در دسترس است. این کشور از سیستم سه لایه تحصیلی بولونیا پیروی می کند و مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس 3 سال در مقطع فوق لیسانس 2 سال و در مقطع دکتری 4 سال می باشد. به همین دلیل گاهاً سخت گیری ها برای دانشجویان به خصوص غیر اتحادیه اروپایی بیشتر می باشد.

اکثر برنامه های تحصیلات لیسانس در فنلاند توسط دانشگاه های علوم کاربردی (UAS) ارائه می شوند، در حالی که اکثر برنامه های کارشناسی ارشد در فنلاند در دانشگاه های علوم پایه ارائه می شود. امکان تحصیل به زبان انگلیسی یا فنلاندی هم فراهم می باشد. این کشور 14 دانشگاه علوم پایه و 23 دانشگاه علوم کاربردی دارد که در مجموع 28 دانشگاه آن مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد. دانشگاه های فنلاند حدود 20.000 نفر دانشجوی بین المللی دارد.

اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در این کشور نیازمند طی مراحلی می باشد که در ابتدا اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند که به صورت آنلاین و از طریق سایت Studyinfo.fi صورت می پذیرد. با توجه به شرایط ذکر شده در این مقاله متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو در این کشور می توانند با طی مراحلی پذیرش تحصیلی دریافت کرده و جهت ویزای تحصیلی اقدام نمایند. متقاضیان تحصیل در کشور فنلاند باید توجه داشته باشند در صورت تحصیل در این کشور امکان کار پاره وقت (کار دانشجویی) هفته ای 25 ساعت برایشان وجود دارد. افراد متقاضی می توانند جهت ادامه تحصیل در این کشور و اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر فنلاند از موسسه ویژن و موسسه اعزام دانشجو گیل یار اطلاعات لازم را کسب نمایند.

اعزام دانش آموزان به مدارس فنلاند

اعزام دانش آموز خارجی به مدارس فنلاند فقط برای مدارس خصوصی فنلاند امکان پذیر است سیستم آموزشی فنلاند شامل دو بخش است. بخش اول از کلاس 1 تا 9 که از سن 7 سالگی شروع و تا سن 16 سالگی ادامه دارد و  این بخش اجباری می باشد در ادامه از سن 16 سالگی مرحله دوم سیستم آموزشی شروع می شود و به مدت 3 سال یا 4 سال به طول می انجامد و اختیاری می باشد. دانش آموزان می توانند انتخاب کنند که در این دوره ها جهت کسب دانش حرفه ای و تکمیلی بیشتر اقدام کنند و سیستم به این ترتیب است که دانش آموزانی که در این دوره ها شرکت کنند ممکن است با برخی از دانشگاه های علوم کاربردی ارتباط داشته باشند و به صورت پیوسته در آن دانشگاه ادامه تحصیل دهند. یا اینکه در مدارس عادی ادامه تحصیل دهند و در پایان دوره به دانش آموزان مدرک دیپلم اعطا می گردد. در ادامه لیست برخی از مدارس بین المللی فنلاند ذکر می گردد:

اسم مدرسه زبان آموزشی سن پذیرش
English School Helsinki انگلیسی – فنلاندی کودکستان – مهد کودک – کلاس 1تا9
Deutshe Schule Helsinki آلمانی – انگلیسی کلاس 1 تا 9
International School Helsinki انگلیسی کودکستان تا کلاس 12
Lycee franco-finlandais d’Helsinki فرانسوی – فنلاندی کلاس 7 تا 10
Oulu International School انگلیسی کلاس 1 تا 9
Ressu Comprehensive School انگلیسی کلاس 5 تا 9
Turku International School انگلیسی – فنلاندی کلاس 1 تا 9

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع لیسانس نیاز به مدرک 12 ساله دیپلم دارد و اگر زبان اصلی دانشجو انگلیسی نباشد، متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در فنلاند بایستی نمره آیلتس داشته باشد و حداقل مدرک آیلتس مورد نیاز در این مقطع نمره 6.5 می باشد. دانشجویان امکان کار نیمه وقت (کار دانشجویی) دارند و این امر  25 ساعت در هفته می باشد. همچنین اجازه اخذ ویزا برای همراه دارد. طول دوران تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های علوم پایه اعتبار ETC 180 می باشد که این میزان معادل 3 سال  می باشد و در دانشگاه های علوم کاربردی اعتبار ETC 210 الی 270 اعتبار می باشد که این میزان اعتبار معادل 3.5 الی 4.5 سال بسته به برنامه تحصیلی می باشد. معمولا در مقطع لیسانس بیشتر در دانشگاه های علوم کاربردی پذیرش صورت می گیرد.

(اعتبار ETC عبارت است از: اعتبار بیان حجم یادگیری بر اساس نتایج یادگیری تعریف شده و حجم کار مرتبط آنها بیان می کند. یک سال تحصیلی تمام وقت معادل 60 اعتبار تحصیلی عالی است و یک اعتبار مربوط به 25 تا 30 ساعت کار است.)

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع کارشناسی ارشد

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع فوق لیسانس نیاز به مدرک لیسانس دارد و اگر قصد تحصیل در دانشگاه های علوم کاربردی داشته باشید علاوه بر مدرک کارشناسی بایستی حداقل 3 سال هم تجربه کار در زمینه مدرک کارشناسی را به همراه داشته باشید. اگر زبان اصلی دانشجو انگلیسی نباشد، متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در فنلاند بایستی نمره آیلتس داشته باشد و حداقل مدرک آیلتس مورد نیاز در این مقطع نمره 6.5 می باشد. دانشجویان امکان کار نیمه وقت (کار دانشجویی) دارند و این امر 25 ساعت در هفته می باشد. همچنین اجازه همراه دارد. طول دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های علوم پایه 2 سال کامل و با اعتبار ETC 120 می باشد و این مدت در دانشگاه های علوم کاربردی 1 الی 1.5 سال با اعتبار ETC 60 – 90 می باشد. اکثر برنامه های مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های علوم پایه می باشد.

تحصیل دندانپزشکی در فنلاند
تحصیل داروسازی در فنلاند
تحصیل پزشکی در فنلاند

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع دکترا

اعزام دانشجو به فنلاند در مقطع دکتری فقط در دانشگاه های علوم پایه امکان پذیر می باشد و دانشگاه های علوم کاربردی مقطع دکتری ندارند. اگر زبان اصلی دانشجو انگلیسی نباشد، متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در فنلاند بایستی نمره آیلتس داشته باشد و حداقل مدرک آیلتس مورد نیاز در این مقطع نمره 7 می باشد و در این مقطع نیز امکان کار دانشجویی به میزان 25 ساعت در هفته و امکان بردن همراه وجود دارد. طول دوران تحصیل در مقطع دکتری 4 سال بوده و معادل اعتبار ETC 240 می باشد. شرط پذیرش در مقطع دکتری درفنلاند پیدا کردن یک جای خالی در یکی از دانشگاه های علو پایه فنلاند و مکاتبه با یکی از اساتید در آن دانشگاه و جلب نظر مساعد استاد می باشد.

اعزام دانشجو به فنلاند و بورسیه تحصیلی

اعزام دانشجو به فنلاند و شرایط اخذ بورسیه های تحصیلی در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد. دانشگاه های فنلاند طیف وسیعی از انواع بورسیه های تحصیلی را برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپای خود ارائه می دهند و این کمک هزینه های تحصیلی بسته به رشته و دانشگاه می تواند متغیر باشد. این بورسیه ها هم از طرف دانشگاه ها ارائه می شود و هم برخی از موسسات خصوصی در این امر در فنلاند فعالیت می کنند. بورس تحصیلی براساس شایستگی تحصیلی اعطا می شود. دانشجویان خارجی همچنین می توانند از اداره تامین اجتماعی در فنلاند درخواست بورس و کمک هزینه تحصیلی نمایند البته برخی بورسیه تحصیلی در فنلاند برای دانشجویان خاص وجود دارد مثلاً بورس تحصیلی Cinêcia sem Fronteiras برای برزیلی ها است که در دانشگاه های فنلاند مشغول به تحصیل هستند، در حالی که مرکز فولبرایت از دانشجویان آمریکایی حمایت می کند.

اعزام دانشجو به فنلاند و دانشگاه های برتر فنلاند

متقاضیان تحصیل در فنلاند و مراکز اعزام دانشجو به فنلاند باید در ابتدا از وضعیت دانشگاه های این کشور  و رتبه  دانشگاه های این کشور اطلاع کافی داشته و در مرحله بعد اقدام به پذیرش در این دانشگاه ها نمایند. در لیست زیر، اسامی دانشگاه های معتبر کشور فنلاند و رتبه های آنان ذکر می شود:

نام دانشگاه QS Ranking تایید وزارت علوم تایید وزارت بهداشت
University of Helsinki 110 دارد – رتبه خوب دارد
Aalto University 140 دارد – رتبه عالی
University of Turku 285 دارد – رتبه عالی دارد
University of Jyväskylä 336 دارد – رتبه عالی
Tampere University of Technology 366 دارد – رتبه عالی
University of Oulu 376 دارد – رتبه عالی دارد
University of Eastern Finland 481 دارد – رتبه عالی دارد
Lappeenranta University of Technology 521 دارد – رتبه عالی
Åbo Akademi University 531 دارد – رتبه عالی
University of Tampere 601 دارد – رتبه عالی دارد

با توجه به جدول فوق می توان نتیجه گرفت که به چه دلیل دانشگاه های فنلاند دارای محبوبیت می باشند و  از سطح بالای کیفی آموزش در این کشور آگاهی کسب کرد  و بی دلیل نیست که این کشور مدرن ترین سیستم آموزشی دنیا را دارد.

اعزام دانشجو به فنلاند و مدارک لازم برای پذیرش

اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در این کشور مستلزم طی مراحلی می باشد و بایستی در ابتدا مدارک لازم را جهت پذیرش دانشگاه های فنلاند آماده و ارسال کرد. مدارک زیر جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های فنلاند مورد نیاز است:

  • مدرک تحصیلی قبل و ریز نمرات
  • شناسنامه
  • عکس پاسپورتی
  • پر کردن فرم های مربوطه
  • نمره زبان آیلتس یا تافل
  • گواهی سلامت
  • نامه عدم سوپیشینه

اعزام دانشجو به فنلاند و شرایط ویزای دانشجویی

برای اعزام دانشجو به فنلاند و در ادامه اقدام کردن جهت ادامه تحصیل به این کشور و برای اخذ ویزای دانشجویی بعد از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه بایستی مدارک زیر را به همراه نامه پذیرش دانشگاه به سفارت کشور فنلاند برده و روال اداری جهت اخذ ویزای دانشجویی فنلاند را درخواست داد. لازم به ذکر است که شهروندان عضو اتحادیه اروپا یا اهالی کشورهای لیختن اشتاین، فنلاند و نروژ نیازی به اخذ ویزا ندارند فقط باید حق اقامت خود را در فنلاند ثبت کنند:

  • نامه پذیرش دانشگاه
  • پاسپورت معتبر که از مهلت آن بیشتر از یک سال باقی مانده باشد
  • دو قطعه عکس 3*4
  • شناسنامه
  • مدرک تحصیلی قبل و ریز نمرات
  • نامه تمکن مالی از بانک به مبلغ 10.000 یورو
  • بیمه کامل دانشجویی
  • نوشتن یک CV
  • مدرک زبان آیلتس
  • عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت
  • گواهی پرداخت هزینه های دانشگاه
  • نامه دریافت خوابگاه دانشجویی و یا اجاره نامه خانه ای که جهت اقامت اجاره کرده اید

از همه مدارک فوق بایستی 2 نسخه کپی تهیه شود. اقدام برای دریافت مجوز اقامت برای کشور فنلاند می تواند به صورت آنلاین هم صورت پذیرد اما شاید احتیاج باشد برای طی مراحلی به سفارت فنلاند مراجعه کرد. دانشجویان متقاضی تحصیل در فنلاند اجازه همراهی خانواده را نیز دارند و می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را همراه خود به فنلاند ببرند اما این امر برای افرادی که متاهل باشند و فرزند کوچک داشته باشند ممکن است کمی سخت باشد و در این خصوص کشوری مثل دانمارک توصیه می شود، چرا که در دانمارک امکان بردن همراه از ابتدا برای دانشجویان میسر است.

هزینه تحصیل و زندگی در فنلاند
کار ضمن تحصیل در کشور فنلاند
کار پس از تحصیل در فنلاند

اعزام دانشجو به فنلاند و زمان اعزام دانشجو به فنلاند

اعزام دانشجو به فنلاند در مقاطع مختلف ممکن است با هم کمی فرق داشته باشند و حتی زمان های پذیرش در دانشگاه ها با هم تفاوت هایی داشته باشند و اگر زبان تحصیل انگلیسی باشد یا فنلاندی ممکن است متغیر باشد. اما در مجموع موعد پذیرش برای دانشگاه های فنلاند در سال 2 بار می باشد. یک بار از اواخر دسامبر تا اواخر ژانویه و بار بعد در ماه آپریل می باشد. مثلاٌ در مقطع لیسانس در دانشگاه Aalto به زبان انگلیسی از 9 ژانویه تا 23 ژانویه و با زبان فنلاندی از 20 مارس تا 3 آپریل می باشد. در همین دانشگاه پذیرش کارشناسی ارشد از 3 دسامبر تا 11 ژانویه ثبت نام صورت می گیرد. در دانشگاه Turku در مقطع کارشناسی ارشد دسامبر تا 31 ژانویه زمان ثبت نام می باشد. در مجموع به این شکل باید گفت که بیشتر دانشگاه های علوم پایه در ماه ژانویه می باشد و بیشتر دانشگاه های علوم کاربردی از مارس تا آوریل می باشد.

اعزام دانشجو به فنلاند و هزینه های زندگی در فنلاند

یکی از مهم ترین موارد تحصیل در یک کشور خارجی بررسی هزینه های زندگی و تحصیل در آن کشور است. اعزام دانشجو به فنلاند هم شامل هزینه هایی نظیر زندگی در این کشور می باشد. اما هزینه های زندگی در فنلاند حدوداً ماهی 560 یورو می باشد و هم چنین هزینه های خوابگاه بین 160 یورو تا 380 یورو متغییر است. بیشتر دانشگاه های فنلاند مجهز به خوابگاه می باشند. به طور مجموع هزینه های یک دانشجو در فنلاند به طور متوسط بین 700 یورو تا 900 یورو متغیر است که البته این مهم به سبک زندگی فرد نیز بستگی خواهد داشت. در ادامه در جدول زیر هزینه برخی از مایحتاج و خدمات خدمت شما تقدیم می گردد:

مایحتاج قیمت مایحتاج قیمت
شیر  1 لیتر 0.92 یورو تاکسی به صورت ماهیانه 1 ماه 54.70 یورو
برنج 1 کیلو 1.72 یورو آب،برق،گرما،زباله آپارتماه 85متری 1 ماه 118.96 یورو
بطری آب 1.5 لیتر 1.38 یورو گوشت گاو 1 کیلو 13.61 یورو
تخم مرغ 12 عدد 1.78 یورو سیب 1 کیلو 2.00 یورو
سینه مرغ 1 کیلو 9.40 یورو موز 1 کیلو 1.50 یورو

اعزام دانشجو به فنلاند و هزینه های تحصیل در فنلاند

اعزام دانشجو به فنلاند و هزینه های تحصیل در این کشور در این قسمت بررسی می شود. اگر یک دانشجوی عضو اتحادیه اروپا یا سوئیس بخواهد در کشور فنلاند ادامه تحصیل داشته باشد می تواند از نظام تحصیلی رایگان در این کشور برخوردار شود. دانشجویان غیر از اتحادیه اروپا و سوئیس بایستی بتوانند جوابگوی هزینه های تحصیل خود باشند. حقیقت امر این است که هزینه های تحصیل در فنلاند به نسبت کشورهایی نظیر هلند، دانمارک، کانادا و حتی انگلیس (درست است که انگلیس به ظاهر هزینه های تحصیل بالاتری دارد اما مدت زمان تحصیل کوتاه تر است و اگر بخواهید نسبت بگیرید متوجه این امر خواهید شد، توصیه می شود از شرایط تحصیل در انگلستان از طریق همین سایت اطلاعات لازم را کسب نمائید) بالاتر است. هزینه های تحصیل در فنلاند ممکن است بین دانشگاه های مختلف و در رشته های متفاوت باهم فرق داشته باشند در ادامه در جدمل زیر هزینه های برخی از دانشگاه های فنلاند به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

شهریه  در سال نام دانشگاه
12.000 to 15.000 EUR Aalto University
8.000 to 12.000 EUR Abo Academy University
6.000 to 9.000 EUR Arcada University of Applied Sinces
8.500 to 9.500 EUR Haaga-Heli UAS
12.500 EUR Hanken School of Economics
10.000 to 12.000 EUR Helsinki Metropolia UAS
8.000 to 15.000 EUR University of Estern Finland
13.000 to 18.000 EUR University of Helsinki
10.000 to 13.000 EUR University of Oulu
8.000 to 12.000 EUR University of Tampere
8.000 to 16.000 EUR University of Turku

اعزام دانشجو به فنلاند و وضعیت اقامت پس از تحصیل

اعزام دانشجو به فنلاند و وضعیت اقامت دانشجویان در این کشور بدین ترتیب است که، دانشجوی بین المللی پس از فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاه های فنلاند می تواند از یک فرصت 1 ساله جهت جستجوی کار استفاده کند. در صورتی که بتواند کارفرما پیدا کند و با یک قرارداد قانونی مشغول به کار شود نوع ویزای شخص متقاضی به ویزای کاری تغییر یافته و از زمانی که شروع به کار کرده و مالیات پرداخت کند بعد از طی کردن 5 سال می تواند درخواست اقامت دائم داده و اقامت دائم فنلاند را کسب نماید و به تبع دریافت اقامت دائم فنلاند می توان تابعیت و پاسپورت فنلاند را اخذ کرد. یک نکته بسیار مهم که در خصوص کاریابی پس از تحصیل در فنلاند وجود دارد این است که شخص متقاضی کار در فنلاند باید به زبان فنلاندی و یا سوئدی مسلط باشد. نکته قابل توجه در کشور فنلاند نرخ بیکاری در این کشور است که 5.4 درصد در سال 2018 می باشد. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری فنلاند در سال های اخیر را مشاهده کنید.

اعزام دانشجو به فنلاند اعزام دانشجو به فنلاند

اعزام دانشجو به فنلاند و سخن پایانی

اعزام دانشجو به فنلاند و شرایط اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، در این نوشتار بررسی شد. از آنجایی که اعزام دانشجو به فنلاند مد نظر افراد بسیاری است برآن شدیم پیرامون مسائل مهم راجع به اعزام دانشجو به فنلاند و تحصیل در فنلاند مطالبی را به نگارش درآوریم تا راهنمای شما مخاطبان همیشگی ما باشد. هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و بورسیه های تحصیلی از جمله مواردی است که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت. اما بد نیست بدانید، شرایط آب و هوایی در فنلاند سرد تر از کشورهایی نظیر انگلستان، هلند و اتریش می باشد و از سویی دیگر در کشوری مثل دانمارک امکان یادگیری زبان دانمارکی برای همراه رایگان است. از سویی دیگر در کشوری مثل کانادا شرایط کار و اقامت بعد از تحصیل برای دانشجویان و یا همراه شان فراهم تر می باشد و توصیه می شود از شرایط تحصیل و کار بعد از تحصیل در این کشورها از طریق سایت موسسه ویژن اطلاعات لازم را کسب نمائید. امیدواریم توانسته باشیم سئوالات شما درباب اعزام دانشجو به فنلاند را پاسخ گفته باشیم. درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید با مشاوران مجرب ما در امر حقوق بین الملل تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت انتهای مقاله، در قسمت دیدگاه نظرات و پرسش های خود را بیان نموده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در یابید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید