مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد

مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد ۲۰۲۰

مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد ۲۰۲۰

دوستان عزیزی که علاقه مند به مهاجرت به سوئد هستند در این مقاله با عنوان مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد ۲۰۲۰ به این پروسه میپردازیم و رشته تحصیلی آنها جزو ۲۱ رشته اعلام شده توسط وزارت بهداشت سوئد می باشد باید توجه داشته باشند موسسه Vision کماکان به عنوان قدرتمند ترین و اولین موسسه در ارتباط با مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت از طرق قانونی در خدمت رسانی به شما عزیزان پیشتاز است . مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد را فقط از ما بخواهید .

 

مهاجرت‌ پزشکان عمومی به سوئد

 

دوستان عزیز پزشکان عمومی علاقه مند به مهاجرت به سوئد توجه نمایید علی رغم‌ اینکه بسیاری از موسسات به دلیل ضعف در پیشبرد فرایند اقدام به اعزام نیروهای درمانی به سوئد نمی‌نمایند ، موسسه Vision  ، با اتکا بر منابع قدرتمندی که در سوئد دارد کماکان در پیشبرد این امر بسیار قدرتمندانه پیشتاز است . مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

 

توجه داشته باشید هزینه های خدمات حقوقی توسط موسسه Vision در کمترین حد خود می باشد و هیچ نرخی با نرخ های های ارائه توسط ما قابل مقایسه نیست. این مساله در رابطه با شهریه دانشگاه ها و همچنین هزینه های خدمات موسسه صادق می باشد .

 

اعزام پزشکان عمومی به سوئد

 

دوستان عزیز علاقه مند به مهاجرت به سوئد به عنوان‌ پزشکان عمومی توجه نمایید اشتغال در این کشور تحت این عنوان مزایای بسیار زیادی برای شما به ارمغان خواهد داشت . البته پیش از هرچیز و به منظور بهره مندی از مزایای اشتغال در سوئد به عنوان پزشکان عمومی می بایست نسبت با اخذ مجوز کار به عنوان پزشکان عمومی در سوئد اقدام‌ نمایید .

 

پزشکان عمومی در سوئد

 

پزشکان عمومی در سوئد یکی از موارد بسیار مورد نیاز این کشور می باشد که متخصصین و فعالان بسیار کمی در این رشته ها دارند  . دوستان عزیز توجه داشته باشید با توجه به کمبود پزشکان عمومی در سوئد ، شما می توانید پس از اتمام دوره زبان سوئد در سوئد به ، اقدام به فعالیت در این زمینه نمایید . مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید . فعالیت به عنوان پزشکان عمومی در سوئد می تواند به طرق محتلفی باشد برای مثال شما می توانید خود مرکزی درمانی تاسیس نمایید و یا اینکه برای نهادهای خصوصی و یا دولتی کار نمایید .

موسسه ویژن برای اولین بار در کشور به صورت انحصارا تخصصی اقدام به مشاوره حقوقی در زمینهاعزام شاغلان رشته های درمانی به سوئد نموده است . امید است قادر به ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز جامعه فعال بهداشت و درمان ایران عزیز بوده باشیم . برای کسب اطلاعات از شرایط مهاجرت پزشکان عمومی ، مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد و بسیاری رشته های دیگر به مطالعه مقالات ما بپردازید .

 

شرایط کار پزشکان عمومی در سوئد

 

دوستان عزیز همانطور که اطلاع دارید Sweden کشوری بسیار پیشرفته بوده و بدین ترتیب دارای یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین نظام های پزشکی در دنیا می باشد. بنابراین جایگاه نظام پزشکی سوئد در دنیا بسیار بالا می باشد  . دولت این کشور به منظور ارایه خدمات درمانی به شهروندان و حتی دیگر افراد مقیم در این کشور خدمات ارزنده ای ارائه می دهد . شرایط کار پزشکان عمومی در سوئد نیز بسیار خوب می باشد . توجه داشته باشید دولت سوئد حمایت های بسیار خوبی از روانشناسان می نماید و این امر دلگرمی بسیار خوبی برای این صنف می باشد.

بنابراین  فضای کاری پزشکان عمومی در سوئد از سطح بسیار قابل قبولی بهره مند بوده و همچنین باید بیان داشت تقریبا هزینه های خدمات درمانی در سوئد برای شهروندان این کشور و حتی بسیاری از اتباع دیگر کشورها که مقیم این کشور هستند صفر می باشد و این در واقع باعث این نکته است که افراد به محض مشاهده مشکلی در روند سلامتی خود ، حتما به پزشکان و متخصصین مرتبط رجوع می نمایند . Migration پزشکان عمومی به سوئد . شرایط کار پزشکان عمومی در سوئد – مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

 

 

 

فعالیت در زمینه پزشکی در سوئد از مزایای شغلی و جایگاه اجتماعی خوبی بهره مند هستند چرا که این جامعه نیاز بسیار زیادی به رشته و تخصص این افراد داشته و سعی دارد رضایت این صنف را جذب نماید . در کل  می توان گفت شرایط کار پزشکان عمومی در سوئد عالی می باشد به نحوی که اگر به اشتغال در سوئد به عنوان پزشکان عمومی بپردازید حتما از شرایط کاری و میزان دریافتی آن راضی خواهید بود .  Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید . مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

 

 

پزشکان عمومی در سوئد

Migration پزشکان عمومی به سوئد

پزشکان عمومیدر سوئد از رشته های بسیار پردرآمد و کاربردی می باشد و بدین ترتیب باید گفت شما با اشتغال در زمینه پزشکان عمومی در سوئد از شرایط زندگی خود رضایت خواهید داشت .  چرا که میزان مراجعه کنندگان به شما بسیار زیاد خواهند بود و دولت نیز از هیچ گونه حمایتی از این جهت دریغ نخواهد کرد .

 

 

شرایط اشتغال پزشکان عمومی در سوئد

عزیزان در این مقاله به بررسی نحوه و شرایط اشتغال پزشکان عمومی در سوئد می پردازیم . توجه داشته باشید در صورتی که قصدمهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی را دارید می بایست علاوه بر دارا بودن مدرک کارشناسی پزشکان عمومی ،  دارای سابقه کاری حد اقل ۱ ساله ای در این زمینه در ایران باشید .

بنابراین شرایط اشتغال پزشکان عمومی در سوئد به این نحو است که شما می بایست  با ارائه سابقه کار مرتبط و مدرک تحصیلی مرتبط اقدام به آغاز این فرایند نمایید و با استفاده از مشاوره حقوقی وکلای موسسه ویژن می توانید بدون هیچ گونه دغدغه و سختی تمامی مراحل امر را به صورت صحیح پیش برده و بدین ترتیب با خیالی راحت اقدام به مهاجرت به سوئد نمایید .  مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

 

میزان حقوق پزشکان عمومی در سوئد

علاقه مندان به عزیمت به خارج از کشور می بایست توجه داشته باشند که حقوق پزشکان عمومی در سوئد

بسیار مناسب می باشد . در حال حاضر حقوق پزشکان عمومی در سوئد بسته به محل کار خود از ماهیانه ۳۰ تا ۵۰ هزار کرون دریافت می نمایند . البته با توجه به فضای رقابتی جذب پزشکان عمومی در سوئد به دلیل کمبود نیروی کار متخصص ، شما گستره انتخابی خوبی در زمینه انتخاب محل کار خود به عنوان پزشکان عمومی در سوئد دارید .

شما به منظور موفقیت در این مسیر می بایست اقدام به آغاز پرونده خود با کمک مشاوره حقوقی و وکلای موسسه حقوقی سفیران ایرانیان نمایید .  اطلاعات در مورد مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

موسسه ویژن تنها موسسه کاریابی خارجی در کشور می باشد که در این زمینه به شما عزیزان علاقه مند مشاوره حقوقی می دهد و شما را در تمامی مراحل راهنمایی می نماید .

این سرویس صرفا توسط موسسه ویژن ارائه می گردد .  اطلاعات در مورد مهاجرت پزشکان عمومی به سوئدرا از ما بخواهید .  مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

 

هزینه زندگی در سوئد 

هزینه زندگی در سوئد

دوستان عزیز نمی شود رقم بخصوصی در رابطه با هزینه زندگی در سوئد را اعلام نمود .  بهتر است این گونه بیان شود که هزینه زندگی در سوئد تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد از ایران بیشتر می باشد . بنابراین اگر در اریان سطح زندگی شما A  هست و مایهانه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه می کنید ، اگر بخواهید همین سطح زندگی را در سوئد داشته باشید باید ماهیانه ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه نمایید .

البته توجه داشته باشید ما مطلق صحبت نمکنیم   و ممکن است شخص دیگری نظر دیگری داشته باشد که محترم است .

 

شرایط فرزندان شما

فرزندان شما می توانند از مزایای بیمه سلامت به صورت کامل بهره مند گردد و هزینه های تحصیل ایشان رایگان خواهد بود . در واقع ایشان در ابتدا با حضور در دوره های سازگار پذیری و پس از یادگیری زبان سوئدی وارد مقطع تحصیلی مورد نظر خود خواهند شد .

اگر ویزای شما برای مدت بالای یک سال صادر شود ، شما و همسرتان نیز از بیمه کامل بهره مند خواهید بود . توجه داشته باشید که مدت اعتبار اغلب ویزاهای صادر شده برای این منظور بالای یک سال هستند .

اجازه کار در سوئد 

ضمنا از نظر اجازه کار در سوئد نیز باید گفت : با توجه به اینکه در وهله اول ویزای شما از نوع تحصیلی خواهد بود ، بنابراین خود متقاضی اجازه کار هفته ای ۲۰ ساعت در هفته و همسر وی در صورت درخواست از اداره مهاجرت ، اجازه کار تمام وقت خواهد داشت .

البته با اشتغال یک نفر به صورت تمام وقت می توان هزینه زندگی کل خانواده را تامین نمود .

 

گزینه های کاری 

دوستان عزیز شما پس از اتمام دوهرها ی خود به دو صورت می توانید فعالیت نمایید : یکی در قالب نیروی کاری برای نهادهای دولتی و یا خصوصی سوئد ، و دومی به صورت کارفرما برای مثال تاسیس داروخانه ،  مطب  ،‌ کلینیک پزشکی ، مرکز پزشکان عمومی و …

 

هشدار ۱

 

دوستان عزیز اخیرا متوجه شده ایم برخی از موسسات با سوء استفاده از قراردادی جزئی با برخی دانشگاه ها و استناد به قرارداد خود و در واقع با وجود اینکه اصلا تخصص و صلاحیت لازم برای مشاوره و انجام امور مربوطه به این فرایند را ندارند ،  با عنوان کردن رقم های بسیار هنگفتی به عنوان حق الوکاله یا حق المشاوره اقدام به فریب افراد شاغل در زمینه رشته های پزشکی و پیراپزشکی که علاقه مند به مهاجرت به سوئد می باشند می نمایند .

البته باید بیان داشت دانشگاه های سوئدی مورد قرارداد این دسته از موسسات هنوز از فعالیت های این چنین آنها مطلع نیستند . چرا که در صورت اطلاع حتما اقدام به قطع همکاری با این موسسات خواهند کرد .  مشاوره در زمینه Migration پزشکان عمومی به سوئد را از ما بخواهید .

عزیزان توجه داشته باشید دلیل این امر در واقع این است که این موسسات خود توانایی انجام امور را نداشته و صرفا به صورتواسطه فعالیت می نمایند و دلیل این رقم های نجومی همین امر است.

موسسه ویژن مفتخر به اعلام این مهم است که قادر به ارائه خدمات در تمامی مراحل امر بدون هیچ گونه واسطه ای می باشد و به این دلیل بدین منظور هزینه ای بسیار کمتر از شما دریافت می نماید .

 

هشدار ۲

همچنین باید توجه داشته باشید برخی دیگر از اشخاص حقیقی و حقوقی نیز بدون این که هیچ گونه تجربه و مهارتی در این زمینه داشته باشند و صرفا با مطالعه مطالبی که در سایت منتشر شده است ، اقدام به ارائه مشاوره و حتی انعقاد قرارداد با مبالغ پایین برخی از متقاضیان می نمایند .

توجه داشته باشید امر مهاجرت بسیار با اهمیت بوده و شما عزیزان در واقع آینده خود را به وکیل خود می سپارید . بنابراین در انتخاب وکیل خود باید بیشترین دقت را داشته باشید .

اجازه ندهید عده ای با انعقاد قرارداد با شما و در واقع در حالی که خود به خوبی می دانند قادر به انجام پرونده شما نخواهند بود ، علاوه بر سودجویی مالی از شما ، به برنامه های آینده شما نیز آسیب بزنند . این افراد در واقع با علم به اینکه قادر به موفقیت در پرونده شما نخواهند شد و اقدام به انعقاد قرارداد می نمایند . در مراحل بعدی نیز یا اقدام به استرداد مبالغ پرداختی توسط شما نمی نمایند و یا اینکه تنها بخشی از مبلغ پرداختی شما را مسترد می نمایند .

این امر علاوه بر ورود خسارت مالی به شما باعث ریجکت شدن پرونده شما خواهد شد .  البته اثرات منفی ریجکت شدن تنها گریبان شما را خواهد گرفت .

 

مراحل انجام فرایند مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی

 

مرحله اول مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: اخذ تایدیه مدارک از وزارت بهداشت سوئد

 

مرحله دوم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی:  ثبت نام در دوره های زبان سوئدی

نکته مهم : شما عزیزان می توانید به منظور کاهش هزینه های خود ، بخشی از فرایند یادگیری زبان سوئدی  را در ایران و با استفاده از دوره های آنلاین که توسط موسسات آموزشی سوئدی آموزشگاه زبان راه پرواز که زیر گروه موسسه ویزن  برگزار می شوند پیش برید . اشتغال فعالان رشته های پزشکی و درمانی در سوئد

مرحله سوم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی و همراه برای متقاضی و همراهان ایشان (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال )

 

مرحله چهارم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: عزیمت به سوئد و شروع دوره یادگیری به مدت یک سال و دریافت مدرک   C1 زبان سوئدی

مرحله پنجم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی :  سپری کردن آزمون مرتبط با رشته خود

مرحله ششممهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: سپری کردن دوره قوانین و مقررات کاری ، پزشکی و پیراپزشکی کشور سوئد ( به صورت رایگان بدون پرداخت حقوق)

 

مرحله هفتممهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: سپری کردن دوره آموزشی ۳ ماهه در زمینه رشته خود در مراکزی معرفی شده به زبان سوئدی  ( به صورت رایگان بدون پرداخت حقوق)

مرحله نهم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: اقدام برای اخذ پروانه کار از وزارت بهداشت سوئد و دریافت آن

مرحله دهم مهاجرت به سوئد به عنوان پزشکان عمومی: شروع به فعالیت در زمینه تخصصی خود –

 

 

اعزام پزشکان عمومی به سوئد

 

مدارک لازم جهت مهاجرت پزشکان عمومی به سوئد :  

 

اصل گذرنامه

اصل و ترجمه تمامی صفحات شناسنامه

اصل و ترجمه ریزنمرات و گواهی تمامی مقاطع دانشگاهی

اصل و ترجمه پروانه دائمی کار ( در صورت وجود )

اصل و ترجمه مجوز تاسیس محل کار ( مطب ، داروخانه و … ) – ( در صورت وجود )

اصل و ترجمه مدارک تخصص ( در صورت وجود )

اصل و ترجمه سابقه بیمه مربوطه ( در صورت وجود )

ارایه اطلاعات زیر به صورت مکتوب :

– الف ) سال و ماه آغاز و پایان دوره راهنمایی به میلادی

– ب ) سال و ماه آغاز و پایان دوره دبیرستان به میلادی

– ج ) سال و ماه آغاز و پایان دوره پیش دانشگاهی به میلادی

– د ) سال و ماه آغاز و پایان تمامی دوره های د انشگاهی به میلادی

– ه ) تاریخ دقیق آغاز و پایان هریک از سوابق شغلی به انضمام نام کارفرما به میلادی

موسسه Vision  به عنوان اولین و قدرتمند ترین موسسه در رابطه با مشاوره  در زمینه مهاجرت به سوئد در خدمت شما عزیزان می باشد

    en_USEnglish
    fa_IRفارسی en_USEnglish

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    Cart