مهاجرت پزشکان به نروژ

مهاجرت پزشکان به نروژ

حقوق و دستمزد در کشور نروژ خوب می باشد اما رقابت برای مهاجرت بسیار شدید است. همچنین، شما باید به آتش نشان، پلیس و مقامات مالیاتی پرداخت کنید. جهت مهاجرت پزشکان به نروژ باید زبان نروژی را بدانند. مهاجران باید در دوره های آموزشی شرکت کنند و آزمایش های لازم را برای دریافت مجوز انجام دهند.

شرایط مهاجرت پزشکان به نروژ

در مورد اینکه چگونه یک فارغ التحصیل پزشکی بین المللی بتواند کار در نروژ را پیدا کند، اطلاعات کمی در دسترس است. طبق مصاحبه ای که با 16 فارغ التحصیلپزشکی در نروژ انجام دادیم فهمیدیم که کمتر از دو سال به عنوان پزشکان در نروژ مشغول به کار بودند. اقدامات پیشگیرانه مانند دوره های آموزشی، آزمایش ها و پروسه مجوز گرفتن برای ارائه تجربه های مربوط به تمرین و دانش محلی که بسیاری از پزشکان احساس می کنند در شرایط شغلی جدید شان نیاز دارند، باید انجام شود.

کار در نروژ

در سال های اخیر تقریبا 16٪ پزشکان و 20٪ متخصصان درنروژ جزء فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی (IMG) هستند و دارای تابعیت خارجی می باشند. ما می دانیم که پزشکان خارجی ممکن است بعضی از عدم اطمینان و مشکلات مربوط به محل کار خود را درک کنند، به همین علت در نروژ ارتباطات بیشتر غیر رسمی و نسبت روابط سلسله مراتبی کمتر از معمول در اکثر کشورهای دیگر است. صحبت کردن به زبان نروژی نیز ممکن است برای مهاجران یک چالش بزرگ باشد.

کار پزشکان در نروژ

مطالعات انجام شده در ایالات متحده آمریکا و استرالیا نشان می دهد که بسیاری از IMG ها احساس عدم اطمینان در تعاملات، از دست دادن اعتماد به نفس و ترس از اشتباه بودن تشخیص بیماری را دارند. شرکت کنندگان دلیلی برایمهاجرت به نروژ دارند، بعضی از آن ها به دلیل جنگ یا بحران مهاجرت کردند. به عنوان مثال، بسیاری از پزشکان از جنوب و شرق اروپا به خاطر بحران های مالی شدید که شرایط کار سخت در کشورهای خود را به دنبال دارد مهاجرت کرده اند: «در کشور من چنین است که اگر شما در بخش دولتی کار می کنید، حقوق بسیار کم است اما هزینه ساختن یک زندگی بسیار گران است.»

بهد از اقامت در نروژ هنگامی که نخستین روزهای کاری خود را در این کشور می گذرانید، بسیار مظطرب خواهید بود. با مراجعه به موسسه  Vision گفت و گو با مشاورین ارشد ما می توانید اطلاعات خود را در زمینه کار در مروژ به حداکثر برسانید.

    en_USEnglish
    fa_IRفارسی en_USEnglish

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    Cart