مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از بحث های داغ نه تنها این روزها، بلکه سال های اخیر است. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط فوق العاده این کشور برای مهاجران، تمایل به پیدا کردن راه های آسان و سریع دریافت اقامت کانادا در میان متقاضیان مهاجرت زیاد شده است. اگر شما هم به فکر مهاجرت کانادا هستید، بهتر است ابتدا با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس در این راه قدم بردارید. در این مقاله سعی داریم راه های مهاجرت به کانادا را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ را معرفی نماییم.

راه های مهاجرت به کانادا

 

از آنجایی که کانادا به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است، روش های مهاجرتی بسیاری را برای متقاضیان فراهم کرده است تا آنها بتوانند با دریافت انواع ویزای کانادا به این کشور سفر کنند.

«بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ تحصیل در کانادا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری، اقامت کار شرکت و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا هستند.»

بسته به شرایط تحصیلی، خانوادگی، شغلی و اقتصادی هر شخص، برای مهاجرت کانادا روش های متفاوتی وجود دارد که در زیر به معرفی بهترین این روش ها می پردازیم:

مهاجرت به کانادا از طریق کار

 

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد. افراد متقاضی در این روش از طریق ۴ برنامه (اکسپرس اینتری، نیروی متخصص یا همان اسکیلد ورکر، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین جهت اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه، دعوتنامه و فرم های مربوطه پر شده ضروری است.

لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا (Job offer) می تواند امتیاز مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت دائم کانادا به حساب بیاید.

هزینه دریافت ویزای کار کانادا در سال ۲۰۲۰ شامل هزینه های مربوط به سفارت کانادا است که متقاضیان باید بسته به نوع ویزای کاری خود، آن را پرداخت نمایند. این هزینه برای هر فرد مبلغی بالغ بر ۴۰۰ دلار کانادا می باشد.

مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

 

دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به کانادا است که البته معمولا مدت زمان طولانی تری را نسبت به سایر روش ها می طلبد و همان طور که از نامش پیداست از پرهزینه ترین روش های دریافت اقامت دائم کانادا است.

«هزینه اولیه جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری چقدر است؟ بسته به استان/ایالتی که قصد سرمایه گذاری در آن دارید هزینه اولیه جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری متفاوت است. اما در کل کم هزینه ترین روش برای سرمایه گذاری در کانادا ، برنامه ۱۰۰ هزار دلاری استان بریتیش کلمبیاست.»

در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسه ویژن کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید.

لازم به ذکر است که مهاجرت کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

 

ویزای خود اشتغالی از دیگر راه های اقامت دائم کانادا می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال های اخیر به دلیل درخواست های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت کانادا با این روش برخوردار باشند.

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی ۲۰۲۰

 

•  برخورداری از تجربه و مهارت کافی

•  ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه

•  برخورداری از تمکن مالی

•  برخورداری از مدارک لازم جهت پذیرش

مهاجرت به کانادا با روش تحصیلی

 

دریافت ویزای تحصیلی نیز از دیگر روش های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا می باشد که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. در مقاله ”ویزای تحصیلی کانادا” به صورت مفصل به شرایط و هزینه این روش مهاجرتی پرداخته ایم.

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۰

 

•  برخورداری از مدرک زبان و داشتن مهارت در زبان فرانسه یا انگلیسی

•  برخورداری از مدرک تحصیلی

•  ارائه دعوتنامه یا نامه پذیرش از سوی دانشگاه های کانادا

•  داشتن تمکن مالی

•  ارائه گواهی سلامت پزشکی

•  ارائه فرم های پر شده مربوط به پذیرش

 

هزینه ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۰

 

برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت نگاری، معاینات پزشکی و هزینه های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان  ما تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. مشاوران ما بهترین راه برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

 

ازدواج با یک شهروند کانادایی یکی دیگر از شرایط اقامت در کانادا است. البته این روش چندان هم ساده نیست، اخیرا شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بسیار سخت شده است و تنها افرادی موفق به مهاجرت به این روش می شوند که با ازدواج واقعی می خواهند به این کشور مهاجرت نمایند. برای دریافت این ویزا نیز لازم است تا افراد مدارکی چون میزان درآمد و قدرت تامین هزینه زندگی، میزان دارایی و مکان مورد نظر برای زندگی را مشخص نمایند. هزینه هایی که باید برای این روش مهاجرت پرداخت شود شامل هزینه های مربوط به اسپانسرشیپ، حمایت مالی از شریک حقوقی (همسر) و حمایت مالی از کودک (فرزند) می شود.

شرایط اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

 

دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج ترین روش های امروزی است که میان سلبریتی ها هم رایج شده است. افراد می توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را بدست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند.

لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را بدست نمی آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق  اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید.

مهاجرت کانادا به روش اسپانسرشیپ والدین

 

فرزندان مقیم در کانادا برای اسپانسر والدین خود جهت دریافت اقامت در کانادا، ملزم به داشتن شرایط زیر می باشند:

•  برخورداری از اقامت دائم کانادا

•  ثبت در قانون بومیان کانادا بعنوان یک فرد بومی

•  شهروندی کانادا

همچنین این افراد برای اسپانسرشیپ والدین خود لازم است تا ضمن تامین نیازهای والدین، از تمکن مالی جهت حمایت از والدین خود نیز برخوردار باشند.

بهترین روش مهاجرت تضمینی به کانادا

 

همانطور که در بالا گفته شد برای مهاجرت کانادا و در نهایت دریافت اقامت دائم کانادا، روش های مختلف بسیاری وجود دارد اما لزوما همه این روش ها موفقیت آمیز و مطمئن و سریع نیستند. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است.

 

علاقه مندان به مهاجرت کانادا می توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را بدست آورند. با مشاوره حرفه ای کارشناسان مجرب موسسه ویژن می توانید ویزای استارتاپ کانادا و اقامت دائم و تضمینی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

سریع ترین راه اخذ اقامت دائم کانادا چیست؟

 

سیستم و برنامه رتبه بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع ترین راه اخذ اقامت دائم کانادا می باشد که به افراد کمک می کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را بدست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع ترین روش مهاجرت به کانادا معرفی شده است.

 

در این برنامه براساس ویژگی هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می دهند (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز). در صورت برخوداری از امتیاز و شرایط لازم، متقاضیان می توانند پس از تشکیل پروفایل خود، در دوره های از پیش انتخاب شده برای امتیازبندی CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز بالا، برای متقاضیان دعوت نامه ارسال می شود.

شرایط لازم برای مهاجرت کانادا چیست؟

 

مهاجرت به کانادا بر اساس نوع ویزا و روش های انتخابی هر فرد متفاوت می باشد اما با این وجود، توجه به برخی از شرایط برای تمامی برنامه های مهاجرتی الزامی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت اداره مهاجرت مراجعه نمایید.

  • ارائه مدارک تحصیلی
  • برخورداری از مهارت و مدرک زبان
  • ارائه گواهی پزشکی و سوء پیشینه (فرد برای مهاجرت، باید در سلامت کامل جسمی و روحی باشد.)
  • ارائه مدارک لازم و اطلاعات شخصی
  • ارائه برنامه مهاجرتی
«آیا مهاجرت به کانادا بدون وکیل امکان پذیر است؟ اگر خودتان مشرف به قوانین جدید مهاجرتی و اخذ ویزا باشید، بله!»

اگر مهاجرت به کانادا را برای ترسیم آینده ای روشن برای خود و فرزندانتان در نظر دارید و به دنبال راهی مطمئن و سریع برای دریافت اقامت دائم کانادا هستید، موسسه ویژن تشکیل شده از تیمی متخصص، شما را در یافتن بهترین شرایط مهاجرت به کانادا یاری می نماید. مشاوران ما در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود. هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید