اعزام دانشجو به آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و مقدمه ای بر آن

اعزام دانشجو به آلمان و شرایط عمومی اعزام دانشجو به آلمان در این مقاله به صورت علمی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. اعزام دانشجو به آلمان مسئله ای است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نظام تحصیلی آلمان بسیاری قوی می باشد و همینطور رایگان بودن نظام آموزشی آلمان و همینطور اقتصاد قوی و صنعت عالی و شرایط کار بی نظیر این کشور موجب شده است متقاضیان بسیاری سالیانه قصد تحصیل به این کشور را داشته باشند. البته باید دقت شود که هزینه تحصیل در تمامی دانشگاه ها و ایالات این کشور رایگان نیست و برخی ایالات و دانشگاه های خصوصی در این کشور هزینه تحصیل دارند. شما همواره می توانید با کارشناسان موسسه ویژن  با همکاری موسسه اعزام دانشجو گیل یار در تمامی زمینه های مرتبط با ویزای دانشجویی و مهاجرت مشاوره تخصصی داشته و همچنین از مقالات موسسه دیدن فرمایید.

اعزام دانشجو به آلمان و موسسه ویژن

اعزام دانشجو به آلمان و تحصیل در آلمان مبحثی می باشد که سالهاست مورد علاقه افراد بسیاری می باشد و موسسه ویژن با سالها سابقه در امر اعزام نیروی کاری و مهاجرت همواره آماده کمک به شما عزیزان جهت اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا تحصیلی کشور آلمان می باشد. با توجه به اینکه وقت های سفارت آلمان کمی طولانی می باشد و طبق آخرین اعلام سفارت بیش از 14 ماه به طول می انجامد روش های جایگزین جهت ورود سریعتر به آلمان نیز وجود دارد که جهت آشنایی با این روش ها و بررسی رزومه خود میتوانید با مشاورین ما در موسسه تماس حاصل فرمائید و از مشاوره  ما بهره مند شوید.

تحصیل رایگان در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و شرایط عمومی

اعزام دانشجو به آلمان ، اخذ ویزا دانشجویی و تحصیل در آلمان به دلایل متعددی بسیار محبوب است. آلمان جزو محبوب ترین کشورها از نظر اعزام دانشجو و تحصیل دانشجویی می باشد و این امر و محبوبیت بی دلیل نیست. مدارس و دانشگاه های آلمان بسیار پیشرفته و همگام با نظام آموزشی واحر اروپا می باشد. در زیر به دلایلی که آلمان جهت تحصیل کشور بسیار محبوب و مناسبی است اشاره شده است:

  • هزینه های تحصیل پایین

    نظام آموزشی کشور آلمان رایگان است.از سال 2014 نیز که اعلام شد نظام آموزشی این کشور برای دانشجویان بین المللی نیز به همان شکل رایگان می باشد این کشور را به مقصد ایده آلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرد. به این طور که اکثر دانشگاه های این کشور هزینه و شهریه ندارند و نهایت دانشجویان 300 الی 700 یورو هر ترم هزینه ثبت نام و هزینه هایی مثل کارت بلیط حمل و نقل و … می پردازند. البته ذکر شود این کشور نیز همانند دیگر کشورها دانشگاه های خصوصی زیادی دارد که این دانشگاه ها رایگان نمی باشند و هزینه های تحصیل در این دانشگاه ها رایگان نیست.

  • دانشگاه ها با رنک بالا

    در کشور آلمان بیش از 450 موسسه آموزشی وجود دارد که بین این موسسات 106 دانشگاه وجود دارد که برخی از این دانشگاه ها از استاندارد های جهانی بالاتر می باشند. همینطور برخی دانشگاه های کشور آلمان از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا می باشند.

  • سفر به اروپا با ویزا دانشجویی

    جهت اینکه شخص بتواند در کشور آلمان بیش از 90 روز اقامت تحصیلی داشته باشد نیاز به دریافت ویزا دانشجویی دارد. با دریافت این ویزا تحصیلی شخص اجازه رفت و آمد در حوزه شنگن را دارد که میتواند فرصت عالی جهت مشاهده اروپا باشد.

  • مقاطع و دوره های تحصیلی متعدد

    همانطور که کشور آلمان دانشگاه های بسیار زیاد و متعددی دارد به همان طور هم رشته ها و مقاطع مختلفی برای هر شخص با توجه به شرایط او وجود دارد. از آن جا که آلمان کشور صنعتی می باشد دانشگاه ها و دوره های بسیر عالی مهندسی دارد و همینطور دوره های بسیار تخصصی و با کیفیت عالی مثل دوره های پزشکی و داروسازی دارد که در دنیا بی نظیر است.

  • مقاطع با اعتبار جهانی

    دوره های تحصیلی در کشور آلمان با به روز ترین متد های آموزشی و ساختار آموزشی آلمان از قوی ترین ساختار ها و نظام های آموزشی می باشد که این امر موجب شده است مدارک تحصیلی کشور آلمان در تمامی دنیا معتبر و مورد تائید باشد.

  • هزینه های زندگی مناسب

    نکته مهمی که افراد هنگام اعزام دانشجو به آلمان و تحصیل در آلمان مد نظر دارند هزینه ها می باشد. کشور آلمان با توجه به کیفیت بالای زندگی هزینه های مناسبی دارد. هزینه های زندگی دانشجویی در کشور آلمان حدود 600 الی 800 یورو در ماه می باشد که نسبت به کشورهای دیگر اروپایی مثل نروژ ، دانمارک و سوئیس بسیار کمتر است.

  • شرایط کار حین تحصیل

    یکی دیگر از مواردی که در مورد اعزام دانشجو به آلمان و تحصیل در آلمان مورد توجه بسیاری از اشخاص میباشد شرایط و اجازه کار حین تحصیل در این کشور می باشد. کشور آلمان به دانشجویان اجازه کار ضمن تحصیل را میدهد و شرایط کار دانشجویی در کشور آلمان در صورتی که شخص به زبان آلمانی آشنا باشد بسیار مساعد می باشد و اکثر دانشجویان در محیط های دانشجویی مشغول به کار می باشند و تقریباً هزینه های زندگی خود را کامل تامین می کنند.

  • آینده شغلی

    مدارک تحصیلی آلمان در کل دنیا معتبر و مورد تائید است و شخص با مدرک از دانشگاه های معتبر آلمان شانس بسیار خوبی برای اشتغال به کار در آلمان و دیگر کشورهای دنیا دارد. طبق آمار های معتبر نیز فارغ تحصیلان دانشگاه های آلمان جزو پر درآمد ترین کارکنان در سطح اروپا می باشند. افرادی که سن پایینی دارند و تجربه کار ندارند امکان دریافت ویزای کاریرا ندارند، بنابراین تحصیل در این کشور می تواند فرصت مناسبی برای اخذ اقامت آلمان باشد.

  • یادگیری زبان جدید

    زبان آلمانی یکی از 3 زبان زنده جهان می باشد و شخص با زندگی و تحصیل در آلمان قطعا با زبان آلمانی آشنا خواهد شد و با یادگیری زبان آلمانی شخص شانس بسیار بالای کاریابی در کشورهای آلمانی زبان مثل آلمان و اتریش و بخش های از سوئیس و … را خواهد داشت.

اعزام دانش آموز به مدارس آلمان

دانش آموزان در مدارس آلمان بصورت منظم در موضوعات گوناگون آزموده می شوند و هر ساله به صورت ترمی کارنامه دریافت می کنند. در آلمان عملکرد دانش آموزان را با نمرات ۱ تا ۶ به شرح زیر مورد ارزیابی قرار می دهند:

Sehr gut : خیلی خوب

Gut : خوب

Zufriedenstellend یا Befriedigend : رضایت بخش

Ausreichend : کافی

Mangelhaft : ضعیف

Ungenugend : بسیار ضعیف

برنامه های آموزشی جامع و امکانات بالای مدارس بین المللی شبانه روزی در آلمان، این مدارس را به انتخاب مناسبی برای کودکان بلند پرواز و با استعداد مبدل کرده است. حدود ۳۰۰ مدرسه شبانه روزی در آلمان در حال حاضر وجود دارد. اغلب مدارس در آلمان به مدارس شبانه روزی دختران، مدارس شبانه روزی پسران و مدارس بدون تفکیک جنسیتی تقسیم می شوند. در مدارس شبانه روزی آلمان معمولا امتحانات مختلفی همچون Mittlere Reife Hauptschulabschluß  (گواهینامه دبیرستان متوسطه) و Abitur  (امتحان فارغ التحصیلی) برگزار می شود.

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع لیسانس

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع لیسانس و تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان نیازمند اخذ پذیرش در دانشگاه های آلمان می باشد. لیسانس در آلمان عموماً 4 ساله می باشد. نکاتی که جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های آلمان باید در نظر داشت:

مدرک دیپلم شما باید معادل (Abitur) شناخته شود. جهت این موضوع باید مدرک را چک کرد که آیا معادل میباشد یا خیر.

برخی رشته ها نیاز به آزمون ورودی دارند مثل ورود به دوره پزشکی.

مدرک زبان مورد نظر دانشگاه و رشته پذیرش که ممکن است انگلیسی یا آلمانی باشد.

معدل و سوابق دانشجویی فرد که بسیار مهم می باشد و بهتر است معدل خود (GPA) را محاسبه کنید.

همینطور برای افزایش شانس خود جهت اخذ پذیرش بیشتر از یک دانشگاه را مد نظر قرار دهید.

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع فوق لیسانس

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع کارشناسی ارشد دارای شرایط خاصی می باشد. کارشناسی ارشد در آلمان 2 ساله می باشد و شامل 120 واحد تحصیلی می باشد که 90 واحد مربوط به دروس تحصیلی ، کارهای عملی و آزمون ها می باشد و 30 واحد مربوط به بخش پایان نامه می باشد. چند نوع کارشناسی ارشد در آلمان وجود دارد: MA)Master of arts)  که ارشد رشته های هنری می باشد.

MSc)Master of science) ارشد رشته های علوم می باشد. کارشناسی ارشد در کشور آلمان به دو صورت پیوسته و ناپیوسته می باشد که گاهی در برخی رشته ها مثل بیوشیمی افراد میتوانند مستقیم از مقطع کارشناسی تا ارشد را بگذرانند که معمولا رایگان است.

مقایسه تحصیل فوق لیسانس در آلمان و انگلیس

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع دکترا

اعزام دانشجو به آلمان در مقطع دکترا معمولاً نیاز به یافتن و پیدا کردن استاد راهنما (Academic supervisor) می باشد.برای یافتن استاد راهنما میتوانید در وب سایت های دانشگاه های کشور آلمان در قسمت دانشکده رشته خود نام و رزومه اساتید عموماً قابل مشاهده است که میتوانید با تحقیق در مقالات استاد و کارهای تحقیقاتی وی رزومه خود را برای او بفرستید. نظام آموزشی مقطع دکترا در آلمان بسیار قوی می باشد و سطح تحقیقاتی و دانشگاه های این کشور به قدری خوب است که در سال گذشته نزدیک به 30 هزار نفر دراین کشور در مقطع دکترا فارغ تحصیل شدند که این آمار بین کشور های اروپایی بی نظیر است.

نکات کلیدی تحصیل دکترا در آلمان
دانشگاه ها 520
جایزه نوبل 108
قدیمی ترین دانشگاه دانشگاه هیدلبرگ
تعداد دانشجویان بین المللی 228.756
طول دوره دکترا 3-4 سال
هزینه تحصیل ندارد
شروع سال تحصیلی اکتبر الی سپتامبر

اعزام دانشجو به آلمان و دانشگاه های برتر آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و تحصیل در آلمان در دانشگاه های بسیاری ممکن است و یکی از نکات بسیار مثبت تحصیل در آلمان گستردگی دانشگاه ها و کیفیت بالای این دانشگاه ها می باشد. در دانشگاه های آلمان و موسسات آموزشی این کشور بیش از 17000 دوره آموزشی وجود دارد و شما برای اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل باید در یکی از این دوره ها پذیرش بگیرید. در زیر لینک برخی از بهترین دانشگاه های آلمان برای شما عزیزان فراهم شده است.

Technische Universität München

Universität Heidelberg

Freie Universität Berlin

Dortmund University

Dresden Technical University

اعزام دانشجو به آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان در این بخش مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. نظام تحصیلی آلمان از سال 2014 اعلام کرد بین افراد و دانشجویان بین المللی و داخلی تفاوتی در هزینه ها و شهریه ها وجود ندارد. به همین جهت در اکثر دانشگاه ها شهریه دانشگاه وجود ندارد و دانشجویان تنها کافی است مبلغ 8700 یورو در حساب خود جهت هزینه های زندگی یک سال تحصیلی خود سپرده قرار دهند. هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور آلمان در حدود 250 یورو هر ترم می باشد که این مبلغ بین دانشگاه ها تا حدودی متفاوت می باشد. با اینکه اکثر دانشگاه های کشور آلمان دانشگاه های دولتی هستند در بین این دانشگاه ها دانشگاه های خصوصی نیز می باشند که هزینه های تحصیل در این دانشگاه ها چیزی در حدود 20 هزار یورو در سال می باشد. همینطور برای مقطع ارشد نیز هزینه های تحصیل چیزی در حدود 20 الی 30 هزار یورو در سال برای پذیرش در دانشگاه های خصوصی می باشد.

هزینه های تحصیل در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان کاملا به سبک زندگی شخص و شهر مورد نظر بستگی دارد. زندگی در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان جهت اعزام دانشجو به آلمان امر بسیار مهمی است که هر شخصی که قصد تحصیل در کشور آلمان را داشته باشد باید با شرایط زندگی و هزینه های زندگی در این کشور آشنایی کامل داشته باشد. با اینکه تحصیل در کشور آلمان رایگان می باشد اما هزینه های زندگی در این کشور اجتناب ناپذیر می باشد. هزینه های زندگی با توجه به سبک زندگی افراد متفاوت است و نمیتوان رقم دقیقی مشخص کرد ولی طبق اطلاعات دقیق و رسمی گران ترین شهر آلمان شهر برلین می باشد که هزینه دانشجویی سالیانه 12000 یورو (ماهیانه 1000 یورو) می باشد در حالی که متوسط هزینه زندگی دانشجویی در کشور آلمان ماهیانه 800 یورو می باشد. البته شهر های کم جمعیت تر این کشور مبلغ زندگی ماهیانه 600 یورو نیز می باشد.

هزینه های زندگی در کشور آلمان طبق وب سایت معتبر Numebo به شرح زیر است:

168 یورو برای غذا

42 یورو برای لباس

94 یورو برای رفت و آمد

31 یورو برای تلفن و اینترنت

20 یورو برای هزینه های تحصیل و کار

60 یورو جهت تفریح

280 یورو حدودا برای مسکن

اعزام دانشجو به آلمان و بورسیه تحصیلی در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و اخذ بورسیه تحصیلی آلمان قطعا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت و زندگی در آلمان می باشد. قطعا افرادی که قصد اعزام دانشجو به آلمان و یا تحصیل در آلمان را دارند به اخذ بورسیه تحصیلی نیز فکر می کنند. سرویس تبادل آکادمیک آلمان DAAD برای افراد آلمانی و دانشجویان بین المللی حمایت های خاصی جهت هزینه های تحصیل و زندگی در نظر گرفته است. یکی دیگر از وب سایت ها و منابعی که میتوان بورسیه های تحصیلی در کشور آلمان را جست و جو و بررسی کرد وزارت آموزش و تحقیق آلمان می باشد.

شرایط بورسیه تحصیلی در آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و پذیرش تحصیلی

اعزام دانشجو به آلمان قطعا مهمترین بخش دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر باشد. شخص با توجه به رزومه تحصیلی خود ، سطح زبان ، مدرک و معدل دانشگاهی خود و سن شانس خود را میتواند برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه های آلمان امتحان کند. بهترین راه برای اخذ پذیرش تحصیلی رجوع مستقیم به وب سایت دانشگاه ها و بررسی دوره ها و موارد مورد نیاز دوره می باشد و در صورتی که شخص از نظر معدل و سایر موارد واجد شرایط بود میتواند درخواست پذیرش تحصیلی به دانشگاه ارائه کند. دیگر روشی که شخص میتواند دوره های تحصیلی خود را در کشور آلمان بیابد استفاده از وب سایت های مرجع جهت کمک به دانشجویان برای یافتن دوره های مورد نظر خود برای پذیرش تحصیلی می باشد که از وب سایت های زیر می توانند کمک بگیرند:

وب سایت DAAD

وب سایت Uni assist

وب سایت Bachelor portal

وب سایت Masters portal

اعزام دانشجو به آلمان و ویزا تحصیلی آلمان

اعزام دانشجو به آلمان پس از اخذ پذیرش تحصیلی و در آخرین مرحله آماده سازی مدارک جهت اخذ ویزا تحصیلی آلمان می باشد. طول مدت ویزا تحصیلی معمولاً به طول دوره تحصیل می باشد و شخص برای دریافت ویزا تحصیلی باید نهایت دقت را در ارائه مدارک خود به سفارت داشته باشد. در حال حاضر از مشکلات تحصیل در آلمان و اعزام دانشجو به آلمان شرایط وقت دهی سفارت آلمان می باشد که این وقت در اخرین اعلام سفارت نزدیک به 14 ماه اعلام شده است که مدت طولانی ای نسبت به دیگر کشورها می باشد که البته این مدت طولانی به علت شرایط خوب تحصیل و کار در آلمان و حجم زیاد متقاضیان تحصیل در این کشور می باشد. مدارک لازم جهت اخذ ویزا تحصیلی در زیر برای شما فراهم گردیده است:

  • دو فرم ویزا کامل شده

  • پاسپورت معتبر

  • پاسپورت های قبلی (در صورت وجود)

  • 2 عکس به تازگی گرفته شده

  • مدرک پذیرش دانشگاهی

  • مدرک تحصیلی تحصیلات قبلی

  • رزومه

  • تمکن مالی

    اثبات این موضوع که شخص از عهده هزینه های زندگی و تحصیل در مدتی که در آلمان است بر می آید. به چند صورت زیر میتواند ارائه شود:

    حساب بانکی مسدود شده که شخص تنها به صورت ماهیانه میتواند مبلغ مشخصی از این حساب برداشت کند

    شخصی در آلمان تعهد دهد هزینه های شخص را تامین میکند.

    تعهد والدین به پرداخت هزینه های زندگی فرزند که باید 6 ماه تمکن مالی به سفارت ارائه دهند.

    دریافت بورسیه تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی

    بیمه سلامت که باید حداقل تا 3 ماه اعتبار داشته باشد و تا سقف 30 هزار یورو را حمایت کند.

  • انگیزش نامه

    دلایل انتخاب این کشور و انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه که چگونه میتواند در بهبود زندگی و شغل فرد تاثیر بگذارد.

  • مدرک ازدواج

    دلایل انتخاب این کشور و انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه که چگونه میتواند در بهبود زندگی و شغل فرد تاثیر بگذارد.

  • فیش یا مدرک پرداختی هزینه فرم سفارت (60 یورو)

    دلایل انتخاب این کشور و انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه که چگونه میتواند در بهبود زندگی و شغل فرد تاثیر بگذارد.

  • مدرک زبان آلمانی (در صورتی که دوره تحصیلی فرد به زبان آلمانی می باشد)

    دلایل انتخاب این کشور و انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه که چگونه میتواند در بهبود زندگی و شغل فرد تاثیر بگذارد.

  • مدرک زبان انگلیسی (در صورتی که دوره تحصیلی به زبان انگلیسی می باشد)

    دلایل انتخاب این کشور و انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه که چگونه میتواند در بهبود زندگی و شغل فرد تاثیر بگذارد.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

اعزام دانشجو به آلمان و زمان اعزام دانشجو به آلمان

اعزام دانشجو به آلمان با توجه به اینکه نکات مثبت بسیار زیادی دارد در شرایط فعلی مدت زمان پروسه پرونده و وقت سفارت کمی طولانی می باشد که این نکته منفی میتواند موضوع مهمی باشد که اشخاصی که قصد تحصیل در کشور زیبای آلمان را دارند باید از وقت دهی های سفارت قبل از تصمیم گیری جهت تحصیل در این کشور مطلع باشند. در آخرین اعلام سفارت وقت های سفارت آلمان نزدیک به 14 ماه می باشد که اشخاص میتوانند از روش های جایگزین از سفارت های کشور های دیگر که خلوت تر می باشد درخواست وقت سفارت دهند. البته ممکن است وقت های سفارت در آتیه کوتاه تر شوند و شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از آخرین و دقیق تر زمان سفارت به وب سایت سفارت آلمان مراجعه فرمائید و وقت سفارت را دقیق مشاهده نمایید.

راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

اعزام دانشجو به آلمان و نتیجه گیری

اعزام دانشجو به آلمان و تحصیل در آلمان شخص میتواند با تحقیق شرایط دانشگاه ها و زندگی در این کشور پیشرفته را بشناسد و در صورت علاقه اقدام به مهاجرت تحصیلی در این کشور نماید. کشور آلمان حتی با وجود صف طولانی سفارت و مدت زمان زیاد نکات مثبت بسیار زیادی دارد که بی تردید جزو بهترین گزینه ها جهت اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی در اروپا می باشد. با توجه به هزینه های تحصیل پایین ، نرخ بیکاری پایین، حقوق ها و دستمزد های بالا و شرایط اقامت پس از تحصیل مناسب آلمان را تبدیل به یک گزینه کم رقیب جهت مهاجرت تحصیلی و مهاجرت تبدیل کرده است ولی با همه این تفاسیر نمیتوان به قطع گفت بهترین کشور جهت مهاجرت یا مهاجرت تحصیلی کدام کشور است و ممکن است با توجه به رزومه و شرایط هر شخص کشور مد نظر و کشوری که بتواند در آن شانس بالاتری داشته باشد متفاوت باشد و با تحقیق و اطلاعات کافی میتوان مسیر مهاجرتی مشخص را برای هر شخص مشخص و تعیین کرد. تعیین مسیر مهاجرت امر بسیار مهمی است که جهت آسان سازی این مسیر برای شما عزیزان اطلاعات جامع و کاملی با عنوان راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت توسط دکتر میره جینی ارائه شده است که جهت تهیه میتوانید به لینک مربوطه مراجعه فرمائید. همینطور موسسه ویژن با سالها سابقه فعالیت در خصوص امر اعزام کاری و مهاجرت تحصیلی همواره آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان می باشد و در صورت بروز هر گونه سوال میتوانید با شماره دفاتر تماس حاصل فرمائید و از مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید.

    fa_IRفارسی
    en_USEnglish fa_IRفارسی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

    آدرس:

    گیلان - رشت

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com

    سبد خرید